Dzień dobry, jestem laikiem Mam pytanie: czy nazwa domeny powiedzmy www.nazwastrony ma jakies przywileje jeżeli chodzi o pozycjonowanie albo wpisywanie w wyszukiwarkach słowa nazwastrony? Tak wprost nie mogłem znaleźć odpowiedzi na to pytanie. Dziękuję za fatygę.
Zastanawia mnie, ze wtrona pusta bez tresci skystar.com jest pozycjonowana przez google na drugim miejscu
Strona 1 z 1
Czy nazwa domeny ma wpływ na pozycję?
#2 Guest_Karolek_*
Napisano 12 kwiecień 2006 - 01:39
Dzień dobry, jestem laikiem Mam pytanie: czy nazwa domeny powiedzmy www.nazwastrony ma jakies przywileje jeżeli chodzi o pozycjonowanie albo wpisywanie w wyszukiwarkach słowa nazwastrony? Tak wprost nie mogłem znaleźć odpowiedzi na to pytanie. Dziękuję za fatygę.
Zastanawia mnie, ze wtrona pusta bez tresci skystar.com jest pozycjonowana przez google na drugim miejscu
w przypadku pozycjonowania pojedynczych stron ma znacznie, w przypadku masowych spamow zadnego...
w tym przypadku co podales domena jest zarejestrowana od 1995 roku i byla tam jakas strona i nazbierala sporo linkow dzieki czemu jest wysoko.... linki mozesz sprawdzic w yahoo, a to co bylo na stronie wczesniej na web.archive.org
Napisano 12 kwiecień 2006 - 01:39
Pewnie jakis wplyw ma nazwa domeny, ale niewielki w porownaniu do linkow zewnetrznych, ktore obecnie maja najwieksze znaczenie w pozycjonowaniu.
gg 1 1 2 6 0 4 0
Napisano 12 kwiecień 2006 - 02:15
nazwa domeny ma duże znaczenie dla Onet.pl dla Google żadnego bądź tak nikłe, że nie warto tym sobie głowy zawracać.
Napisano 12 kwiecień 2006 - 02:24
A z moich doświadczen wynika ze owiele łatwiej jest spozycjonowac strone gdzie w adresie domeny bedzie słowo ktore pozycjonujemy
Napisano 12 kwiecień 2006 - 02:30
Bzdura. Sorry, ale kompletnie nie masz racji. G nazwa Twojej domeny ani ziębi ani parzy - liczy się BL, content a nazwa domeny nie ma praktycznie znaczenia.
Porób sobie testy jak mi nie wierzysz.
Pozdrawiam
Porób sobie testy jak mi nie wierzysz.
Pozdrawiam