Witam wszystkich
Nie ukrywam ze jestem początkujący w tym temacie .
Od paru tygodniu używam systemu wymiany linków Linkor , i nie powiem zeby mnie rezultaty powalały na kolana . Jeśli ktoś miał z tym do czynienia to niech powie czy warto sie tym bawić , czy to zwykła ściema
Joseph
Strona 1 z 1
Pytanie początkujacego
Napisano 30 kwiecień 2006 - 10:30
Hmmm... No powiem Ci, że źle zacząłeś. System linkor działa na zasadzie rotacyjnej wymianie linków ze stronami, które mają raczej nikły pagerank. Lepiej mieć jeden link prowadzący do naszej strony na witrynie o PR=<3 niż na stronach o PR 0, 1 lub 2.
Roboty wyszukiwarek są coraz to doskonalsze i wykrywają wszelakie rodzaje spamu. Nie jestem przekonany co do tego czy linkor to spam, ale jest coś takiego jak farmy linków, a to jest spamem.
Polecam lekturę: Wszystko co musisz wiedzieć o wyszukiwarkach, by się w nich skutecznie promować.
Roboty wyszukiwarek są coraz to doskonalsze i wykrywają wszelakie rodzaje spamu. Nie jestem przekonany co do tego czy linkor to spam, ale jest coś takiego jak farmy linków, a to jest spamem.
Polecam lekturę: Wszystko co musisz wiedzieć o wyszukiwarkach, by się w nich skutecznie promować.
Napisano 30 kwiecień 2006 - 11:14
linkor?
Hmm..ja tam w sumie nie narzekam :-)
prawdziwy blackhat seo bedzie szukal wszedzie linkow ;-)
Hmm..ja tam w sumie nie narzekam :-)
prawdziwy blackhat seo bedzie szukal wszedzie linkow ;-)
asdfasdfasfasdfasfsadfasfd
#4 Guest_Joseph_*
Napisano 01 maj 2006 - 09:42
dzięki za porady niemenij sytuacja wyglada tak :
po zarejestrowaniu sie w linkorze i dodaniu paru stronek naliczył mi 500coś punktów , z punktów tych zrobiłem 1 reklame - niby wszystko super , a nie odnotowuje żadnej wiekszej ilości odwiedzin na stronie (pomijam juz kwestie PR i pozycjonowania )