Witam, na pozycjonowaniu nie znam się prawie wcale, ale forum które prowadzę od roku czasu w miarę możliwości promuję jak się tylko da. Wpisy do katalogów, posty na innych forach itp. Chciałbym prosić kogoś kto się zna o ocenę pozycji forum w wyszukiwarkach itd.
Dane forum:
adres: wolfzone.pl
Pagerank :2
Alexa Rank :
9,213,006
Katalog DMOZ :
Nie
Katalog Yahoo :
Nie
Backlinks Google :
130
Backlinks Yahoo :
0
Backlinks AltaVista :
0
Backlinks AlltheWeb :
18,400
Ilość podstron :
1,310
Wiek domeny :
1 rok, 332 dni
Strona 1 z 1
Prośba o ocene pozycji
Napisano 09 grudzień 2008 - 06:13
Nie wiem, czym Waść sprawdzałeś linki zwrotne w Yahoo, ale z pewnością nie wynoszą one zero 
Trudno ocenić to forum, jeśli nie podajesz czy na jakieś konkretne frazy to forum było pozycjonowane, czy też na Long Tail.
Trudno ocenić to forum, jeśli nie podajesz czy na jakieś konkretne frazy to forum było pozycjonowane, czy też na Long Tail.
Napisano 09 grudzień 2008 - 08:33
Już działaja te linki zwrotne yahoo. Wcześniej jakiś błąd się pojawiał.
Jeśli chodzi o pozycjonowanie, to ja właściwie nie zrobiłem dużo w tej kwestii. Pododawałem do katalogów, gdzieniegdzie jakiś post itp. Nie wiem za bardzo jak się pozycjonuje strony...
Jeśli chodzi o pozycjonowanie, to ja właściwie nie zrobiłem dużo w tej kwestii. Pododawałem do katalogów, gdzieniegdzie jakiś post itp. Nie wiem za bardzo jak się pozycjonuje strony...
Napisano 12 grudzień 2008 - 07:35
Pagerank : 2
Alexa Rank : 8,647,117
Katalog DMOZ :
Nie
Katalog Yahoo :
Nie
Backlinks Google : 98
Backlinks Yahoo : 1,292
Backlinks AltaVista : 1,340
Backlinks AlltheWeb : 1,680
Ilość podstron : 882
Wiek domeny :
1 rok, 336 dni
Yahoo czasami jak aktualizuje dane to pojawia się 0 zauważyłem, że głównie rano tak jest
Ja to na chwile obecną widzę tak.
Sprawdzane wg. http://mypagerank.pl - masz tam masę przydatnych narzędzi pobaw się nimi
Alexa Rank : 8,647,117
Katalog DMOZ :
Nie
Katalog Yahoo :
Nie
Backlinks Google : 98
Backlinks Yahoo : 1,292