Pozycjonowanie.pl: Unikalna nazwa firmy a pozycjonowanie - Pozycjonowanie.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Unikalna nazwa firmy a pozycjonowanie Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   jagielonka 

• Member
  • PipPip
  • Grupa: Members

Napisano 02 czerwiec 2010 - 03:32

Mam takie pytanie, może dla niektórych to proste, ale ja jestem początkująca więc o wszystko wolę zapytać.
Mianowicie chodzi o to, czy oryginalna nazwa firmy ma znaczenie w pozycjonowaniu? Chodzi o to, że firma ma bardo unikalną nazwę i pozycjonuje swoją stronę między innymi na to słowo kluczowe(nazwę firmy) to wtedy szybciej i łatwiej być na pierwszych stronach w Google po wpisaniu tego słowa? Czy trzeba tak samo długo pozycjonować aby uzyskać dobre wyniki?

Nie wiem czy poprawnie to sprecyzowałam ale mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi wink.gif

Pozdrawiam
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   remikp 

• manualny spamer ;)
  • PipPipPip

Napisano 02 czerwiec 2010 - 04:08

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale jeśli nazwa jest unikalna to strona sama sie wybije na to. Jednak firma musi mieć już jakąś renomę, żeby ludzie szukali jej w ten sposób. Mówiąc prościej nie przejmowałbym się pozycjonowaniem pod nazwę własnej firmy to samo wejdzie. Chyba, że masz produkty ze swoją nazwą na innych stronach?
Black Hat - the only right way. <i>GCT</i>
Take your life in your own hands, and what happens? A terrible thing: no one to blame!
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   jagielonka 

• Member
  • PipPip

Napisano 02 czerwiec 2010 - 04:33

Są dwa przypadki:
1. albo firma już istnieje od paru lat, ale nie posiadała strony. Teraz ją ma i chce zaistnieć w sieci.
2. albo jest nowa, ale oprócz strony www promuje się też tradycyjną reklamą.