Kontakt: +48 61 271 42 60 kontakt@pozycjonowanie.pl
SPRAWDŹ SWOJĄ STRONĘ,
ZWIĘKSZ RUCH I SPRZEDAŻ.

Wpisz adres strony internetowej

 
Frazy:

Audyt strony WWW jest darmowym narzędziem, które jest przeznaczone dla właścicieli witryn lub specjalistów SEO. Jego zadaniem jest analiza elementów tekstowych oraz ocena parametrów technicznych, które mogą decydować o widoczności Państwa serwisu w wyszukiwarkach internetowych. Aby dokonać badania wystarczy wpisać domenę oraz podać słowa kluczowe pod kątem, których ma być wykonany audyt. Po kliknięciu przycisku „Audytuj” wystarczy odczekać kilka chwil, aż raport zostanie wygenerowany. Pamiętaj, że jeżeli napotkasz jakiekolwiek trudności z optymalizacją swojej witryny możesz ją zlecić naszym specjalistom.

Darmowy audyt SEO online dla Twojej strony

Nie wystarczy założyć stronę internetową i co jakiś czas publikować na niej treści. Prowadzenie własnego portalu jest dużo bardziej skomplikowane ze względu na to, że, po pierwsze, wymaga systematyczności, a po drugie, znajomości rynku. Trzeba wiedzieć, w jaki sposób wypromować własną firmę, aby zwiększyć jej zasięg, a tym samym prowadzić do dalszego rozwoju. Wszelkie działania promocyjne również nie należą do najłatwiejszych zadań – wypada dowiedzieć się, czego dokładnie poszukują internauci i w jaki sposób można spełnić ich oczekiwania, zachęcając do skorzystania z naszych usług. W tym celu warto zbadać, jakie frazy kluczowe pojawiają się w zapytaniach i w jaki sposób można je wykorzystać do własnych celów. Zanim jednak rozpoczną się właściwe działania z zakresu SEO, warto zanalizować kondycję domeny. Audyt SEO to nic innego jak analiza strony internetowej pod kątem jej widoczności w wyszukiwarce Google. Jest pierwszym krokiem motywującym do uczynienia witryny przyjaznej zarówno użytkownikom, jak i dostosowanej do wymagań robotów indeksujących. Jej celem jest uwzględnienie parametrów, które mają bezpośredni i pośredni wpływ na pozycjonowanie danej witryny, co w dalszym etapie ułatwia dobrać właściwą taktykę marketingową dla zwiększenia popularności. Darmowy audyt SEO można wykonać samemu – wystarczy wpisać adres strony internetowej oraz frazy kluczowe, które bezpośrednio kierują internautów na Państwa domenę. Dzięki tym działaniom można dowiedzieć się, na co warto zwrócić uwagę, aby zwiększyć widoczność swojej strony internetowej w wyszukiwarce Google. SEO audyt ocenia aspekty techniczne i analizę linków przychodzących, jest pierwszym krokiem do tego, aby rzetelnie ocenić kondycję witryny pod kątem optymalizacji. SEO audyt online analizuje dostępność dla robotów Google oraz użytkowników, szybkość działania, linki przychodzące czy obecność w mediach społecznościowych, co ma przełożenie na popularność danej witryny. Chcąc dostosować się do najnowszych trendów w zakresie zwiększenia widoczności, konieczny jest audyt SEO online dostępny dla wszystkich użytkowników, zarówno laików, jak i profesjonalistów z zakresu SERP (Search Engine Results Pages). Sprawdzenie parametrów witryny znacznie ułatwia podjęcie dalszych etapów promocji i dobranie optymalnych fraz kluczowych, odnoszących internautów do naszego portalu internetowego.

Atrakcyjność danej strony internetowej oceniana jest przede wszystkim na podstawie działań internautów. Liczby odwiedzin na danej witrynie, czasu, jaki poświęca się na czytaniu danych treści i kilku innych czynnościach, jakie wykonują użytkownicy. Audyt SEO online jest pierwszym krokiem do optymalizacji działań marketingowych służących zwiększeniu widoczności danej witryny w wyszukiwarce Google. Chcąc dobrać najskuteczniejsze rozwiązania, konieczny jest SEO audyt online, pozwalający zbadać autorytet portalu firmy pod kątem różnych elementów. My oferujemy darmowy audyt SEO pomocny zarówno dla laików, jak i profesjonalistów. SEO audyt analizuje stronę internetową pod kątem kilku czynników, mających przełożenie na popularność domeny:

  • domeny odsyłające – audyt SEO ma za zadanie analizę linków zewnętrznych, które odsyłają internautów bezpośrednio do naszej witryny,
  • czas na stronie – analizując poszczególne elementy określa się średni czas, jaki użytkownicy poświęcają na przeglądanie naszej domeny, co ułatwia ocenę jej atrakcyjności,
  • odsłony na stronie – określa, jaki jest współczynnik odsłon poszczególnych podstron znajdujących się na domenie,
  • – domain rank – miara autorytetu strony internetowej (liczona w skali od 1 do 100), wylicza się ją na podstawie jakości linków przychodzących i miejsca, w którym znajduje się odnośnik – linki z zawartą nazwą marki powinny odnosić się nie tylko do strony głównej, ale również podstron danego portalu.

Każde z tych elementów wpływa na ogólną ocenę danej witryny. Jest to wynik mierzony w skali od 1 do 5.

Twoja ocena

19 Lipiec 2018

4+ /5
Domeny odsyłające
258
Czas na stronie
2:25
Odsłon na stronie
1.2
Domain Rank
32/100

Zrzut strony

Darmowy audyt SEO jest przydatnym narzędziem ułatwiającym rozwój danej witryny. Dzięki niemu możemy ocenić, jakie działania wpływają korzystnie na pozycję, którą strona internetowa zajmuje w wyszukiwarce Google, jakie frazy kluczowe najskuteczniej odwołują użytkowników do strony internetowej. Wyniki analizy wykorzystywane są przez programistów oraz redakcję skupionych na działaniach SEO. Audyt pozwala zwizualizować, jak wygląda zrzut ekranu na konkretnych urządzeniach mobilnych czy deskoptowych. Z racji tego, że coraz więcej osób korzysta z tabletów czy smartfonów, strony internetowe muszą być dostosowane do wymagań urządzeń mobilnych. Jakość grafiki, układ graficzny czy tekstu, pasek menu – wszystko powinno być funkcjonalne bez względu na to, z jakiego narzędzia korzystamy. Osiągnięte wyniki umożliwiają ocenę, czy w witrynie pojawiają się jakieś błędy i co należy poprawić, aby strona była czytelniejsza dla użytkowników oraz robotów indeksujących.

  • komputer – SEO audyt online pozwala nam zobaczyć, w jaki sposób wyświetla się dana witryna na komputerze - czy jest czytelna, czy treści nie urywają się, grafika jest prawidłowo rozmieszczona, a tekst wystarczająco czytelny,
  • tablet – z racji tego, że coraz więcej osób korzysta z mobilnych urządzeń istotne jest to, aby nasza strona internetowa była dostosowana do ich wymagań. Zrzut ekranu na tablet jest przydatny wtedy, gdy chcemy ocenić czy nasza witryna jest czytelna dla użytkowników tabletu, czy odpowiednio się scrolluje, a tekst jest wystarczająco czytelny na mniejszym ekranie,
  • smartfon – nie bez znaczenia jest również jakość naszej strony wyświetlanej na ekranach telefonów komórkowych. W tym przypadku treści inaczej się scrollują i występują w innej konfiguracji. SEO audyt pozwala ocenić, czy witryna jest dobrze zaprogramowana również na urządzenia mobilne.

Facebook, Twitter, Google + czy LinkedIn to doskonałe platformy reklamowe dla wielu firm. Właśnie tutaj można zamieszczać wiele informacji, które pomijamy na stronie głównej – jak drobne osiągnięcia. Warto wykorzystać możliwości, jakie dają te portale, aby móc zachować bezpośredni kontakt z użytkownikami – firma korzystająca z nowoczesnej technologii jest znacznie lepiej postrzegana, zwłaszcza przez młode osoby. Audyt SEO jest odzwierciedleniem popularności danej witryny. Im lepszy wynik osiągnęła domena, tym lepiej dla jej rozwoju. Darmowy audyt SEO pozwala skutecznie zdiagnozować kondycję strony internetowej, a wyniki SEO audytu mogą podpowiadać, jak prowadzić działania marketingowe w przyszłości. Osiągnięcie wysokiej noty w analizie jest sukcesem dla promujących się portali, dlatego warto pochwalić się innym rezultatami, a szczególnie odbiorcom naszych treści. Służyć temu może fanpage na Facebooku, Twitter, Google + lub LinkedIn. Zawarte informacje mogą zachęcać odwiedzających i zwiększyć ruch na witrynie.

Podziel się swoim wynikiem!


Darmowy widget! Wynik z audytu pozycjonowanie.pl na Twojej stronie

Wstaw poniższy kod na swojej stronie internetowej (w stopce lub bocznej kolumnie).

Audyt strony onlineWynik audytu SEO
Powered by Pozycjonowanie.pl

Widget jest tym elementem, który umożliwia interakcję programu z użytkownikiem. Może to być okno dialogowe czy pasek menu ułatwiający poruszanie się w obrębie domeny. Audyt SEO nie tylko umożliwia właściwą analizę poszczególnych elementów strony internetowej, ale także pomaga przy programowaniu widgetu. SEO audyt bada, jakie rozwiązania będą najkorzystniejsze dla danego portalu, dzięki czemu strona będzie czytelniejsza dla odbiorców, a przy tym wciąż dobrze odczytywana przez roboty Google.

Szybkość strony

86
Czas ładowania strony
2.42 s.
Waga strony
916.25kB
Liczba zapytań
85
Wskaźnik odrzuceń
83.7

Chcąc zwiększyć ruch na naszej witrynie, warto zdecydować się na audyt SEO, który pomaga ustalić czy strona internetowa została prawidłowo zaprogramowana, czy jest czytelna dla użytkowników oraz robotów indeksujących. Dzięki temu narzędziu można również dobrać odpowiednią taktykę marketingową dla konkretnej domeny. Darmowy audyt SEO przeznaczony jest dla wszystkich, którzy chcieliby dokonać profesjonalnej analizy pod kątem pozycjonowania. Badaniu podlega kilka czynników, m.in. te dotyczące szybkości – ta w dużej mierze wpływa na popularność danego portalu. Internauci chętniej zostają na portalach, które z łatwością ładują nowe podstrony. Pod uwagę bierze się takie czynniki, jak:

  • Czas ładowania strony - określamy, ile czasu średnio czeka użytkownik na załadowanie naszej strony. Pozwala nam to określić czy coś nie utrudnia jej funkcjonowania, np. czy rozmiar grafiki nie obciąża serwera i zapewnia optymalny czas ładowania,
  • Waga strony - audyt SEO online pozwala określić, jaka jest liczba zapytań, które kierują internautów do naszej witryny, a co za tym idzie – na jakie frazy kluczowe powinna być pozycjonowana domena, a które z nich są mało efektywne i powinny zostać zmienione,
  • Liczba zapytań - mierzona jest w MB i ocenia, ile waży treść danej strony. Od wagi uzależniona jest prędkość, z jaką możemy korzystać z portalu, im mniej waży, tym krócej ładują się poszczególne podstrony, co wpływa korzystnie na jej dostępność,
  • Wskaźnik odrzuceń - jest to wartość, która pozwala nam przeliczyć, jaki jest wskaźnik odwiedzin – ile osób weszło na witrynę, zatrzymując się jedynie na stronie głównej. Im mniejszy wynik, tym lepiej dla danego portalu. Oznacza to, że atrakcyjna strona główna i oferowane na niej kategorie są interesujące dla internautów i zachęcają do zapoznania się z ofertą firmy

Ruch na stronie internetowej zależy od tego, ile użytkowników dociera do treści znajdującej się na naszej witrynie. Chcąc właściwie dobrać kierunek działań marketingowych, niezbędny jest profesjonalny SEO audyt – wykonywany samodzielnie lub pod okiem specjalistów z branży IT i marketingu. Pozwala ocenić liczbę internautów odwiedzających domenę oraz jakie frazy kluczowe przez nich wpisywane odwołują bezpośrednio do publikowanych przez nas treści. Audyt SEO online analizuje, które frazy kluczowe przyciągają odbiorców. Pozwala to ocenić skuteczność pozycjonowania na dane frazy kluczowe, a także podpowiada, czy nie powinniśmy zmienić taktyki promowania. Darmowy audyt SEO można wykonać samodzielnie przy pomocy odpowiednich narzędzi lub skierować się do specjalistów z działu IT.

Najczęściej wyszukiwane frazy

sp1kna edupage.org
44.52%
ks. śleziak stanisław - nauczyciel religii
35.11%
audyt seo
28.48%
xnicole21 mp4
23.31%
mobidziennik12
23.3%

Lokalizacja

Pozycjonowanie.pl

Limanowskiego 8, 60-743 Poznań, Polska

Telefon: +48 61 271 42 60

Poniedziałek
08:00 - 16:00
Wtorek
08:00 - 16:00
Środa
08:00 - 16:00
Czwartek
08:00 - 16:00
Piątek
08:00 - 16:00
Sobota
Zamknięte
Niedziela
Zamknięte

Darmowy audyt SEO uwzględnia również lokalizację. Pojawiają się podstawowe informacje dotyczące danej firmy: jej pełna nazwa, adres, numer telefonu, godziny otwarcia, a także mapka z zaznaczonym punktem. W ten sposób można ułatwić użytkownikom korzystanie z danego portalu. Podając lokalizację, mamy większą szansę dotrzeć do klientów lokalnych. Niekiedy to właśnie usytuowanie firmy ma kluczowe znaczenie dla potencjalnych klientów i zachęca do skorzystania z usług. Co więcej, umiejscowienie siedziby firmy na mapie znacznie ułatwia dotarcie do niej, szczególnie tym, którzy korzystają z GPS.

Znalezione tagi H1-6

Pozycjonowanie.pl - Bądź tam, gdzie Cię szukają

Analityka internetowa Google Analytics

Kampania linków sponsorowanych Google AdWords

Kampania na Facebook i w innych serwisach społecznościowych

Kampania na YouTube o ogromnym zasięgu

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie szerokie

Usuwanie filtra (kary) w wyszukiwarce Google

Bezpłatna wycena

Masz wątpliwości? Zapoznaj się z naszym poradnikiem

Reklama w internecie / Marketing wyszukiwarek

Zamów bezpłatny audyt

SEO audyt to przydatne narzędzie pozwalające ocenić czy nasza witryna prawidłowo funkcjonuje, jest czytelna dla internautów i czy przyciąga kolejnych odbiorców do zapoznania się z jej treścią. Dzięki profesjonalnej analizie jesteśmy w stanie ocenić czy dotychczasowe działania są skuteczne, czy jednak coś należałoby zmienić. Jednym z czynników, który jest brany pod uwagę przy okazji audytu SEO są tagi, inaczej słowa kluczowe, za pomocą których użytkownicy trafiają na naszą domenę. SEO audyt online pozwala ocenić czy odpowiednio dobraliśmy znaczniki do tematyki portalu i czy przekłada się to na ruch na danej witrynie. Dzięki wynikom analizy jesteśmy w stanie skuteczniej dobrać kampanię marketingową, której celem jest wypromowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google.

Frazy w wyszukiwarce Google

Chcąc zwiększyć widoczność swojej witryny w wyszukiwarce Google, należy wykonać profesjonalny audyt SEO. Jego celem jest ocena czy dotychczasowe działania marketingowe są skuteczne i przekładają się na zwiększenie ruchu na stronie internetowej. Dokonując analizy podczas SEO audytu online, możemy również prognozować, na które frazy kluczowe należałoby pozycjonować witrynę, aby zajmowała jak najlepszą pozycję w wynikach wyszukiwarki Google. To właśnie ona decyduje o tym, ile internautów zapozna się z publikowaną treścią i czy zechcą również odwiedzić którąś z naszych podstron. Decydując się na darmowy audyt SEO, masz gwarancję właściwej oceny kondycji swojej witryny, a także możliwość wyciągnięcia wniosków – jakie czynności należy podjąć, aby zwiększyć zasięg swojej strony internetowej.

Analiza najczęściej występujących na stronie słów (keywords)

Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
pozycjonowanie 12
kampania 12
google 9
więcej 9
youtube 8
Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
czytaj więcej 7
bezpłatna wycena 5
twojej firmy 5
kampania linków 4
pozycjonowanie szerokie 4
Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
kampania linków sponsorowanych 4
rozwój twojej firmy 3
usuwanie filtra google 2
darmowy audyt seo 2
rzeczywiście zainteresowani twoją 1

Audyt SEO to przydatne narzędzie dla wszystkich twórców stron internetowych. Za pomocą dokonywanej analizy można ocenić czy dane działania marketingowe mają przełożenie na zwiększenie ruchu na konkretnej domenie, i jak można przeprowadzić kampanię w przyszłości. Darmowy audyt SEO pozwala również prognozować, które frazy kluczowe i inne działania (jak obecność w mediach społecznościowych) są najskuteczniejsze oraz dojść do wniosku, jakie błędy powinniśmy naprawić. Analiza obejmuje kilka czynników, które w całości odnoszą się do czynności z zakresu Search Engine Optimalization. SEO audyt online pokazuje, jaka jest częstotliwość występowania danych słów kluczowych w treści. Ile razy powtarzają się w poszczególnych częściach: tytule, opisie, nagłówku czy tagach. Dzięki temu możemy ocenić czy liczba jest wystarczająca czy może należy ją zwiększyć.

Główne odnośniki wewnętrzne (internal links)

Jedną z istotniejszych kwestii przy okazji działań SEO jest linkowanie wewnętrzne, które umożliwia użytkownikom swobodne poruszanie się w obrębie witryny. Internal links odsyła internautów do podstron znajdujących się na jednej domenie, co przekłada się na zmniejszenie współczynnika odrzuceń. Audyt SEO odzwierciedla skuteczność takich działań. Czy odnośniki wewnętrzne ułatwiają użytkownikom korzystanie z danego serwera? Czy są czytelne również dla robota Google? Na te wszystkie pytania odpowiada audyt SEO online. Dzięki niemu jesteśmy w stanie ocenić czy zostały popełnione jakieś błędy, gdzie należy ich szukać i w jaki sposób można je naprawić, aby udoskonalić linkowanie wewnętrzne. Dzięki prawidłowo zaprogramowanym odnośnikom wewnętrznym, spada współczynnik odrzuceń i rozszerza się zasięg strony internetowej.

Wpływ mediów społecznościowych

Nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach większość osób korzysta z mediów społecznościowych, nie tylko po to, aby kontaktować się z innymi osobami, ale również po to, aby docierać do różnych firm, z których usług mogliby skorzystać. To wymusza na wielu przedsiębiorcach konieczność posiadania kont na portalach społecznościowych, a audyt SEO pozwala określić, jaki jest rzeczywisty wpływ mediów społecznościowych na daną stronę internetową. Czy rzeczywiście dzięki fanpage'om i innym narzędziom internauci docierają do naszych treści? Na te i inne pytania odpowie darmowy audyt SEO - analiza, której celem jest udoskonalenie działań służących promowaniu konkretnej witryny w wyszukiwarce Google. Przede wszystkim daje wskazówki dotyczące tego, w jaki sposób można prowadzić dany fanpage, aby zwiększyć jego popularność oraz zasięg.

Linki przychodzące (backlinks)

4k
Stron linkujących do
pozycjonowanie.pl

Zaindeksowane strony w Google

Dużo
15k
Zaindeksowanych stron dla
pozycjonowanie.pl

Nierzadko zdarza się tak, że poznajemy jakąś stronę internetową za pośrednictwem innej lub portali społecznościowych, czyli tzw. backlinks. Pozycja, jaką zajmuje dana witryna w wyszukiwarce Google, w dużej mierze zależy więc od liczby oraz jakości linków przychodzących. Są to odnośniki pochodzące z innych witryn, które prowadzą bezpośrednio do naszej strony internetowej. SEO audyt online pozwala określić czy backlinks są skuteczne i prawidłowo zaprogramowane. Analiza jest konieczna do tego, aby ocenić efektywność podejmowanych działań i wskazać kierunek, który powinniśmy przyjąć w ramach SEO.

Google gromadzi strony, z czego następnie tworzy indeks ułatwiający znajdowanie danych. Po wpisaniu pożądanej frazy w wyszukiwarce, algorytmy odnoszą się do indeksu, aby znaleźć odpowiadające zapytaniu witryny. Darmowy audyt SEO pozwala określić, czy nasza witryna znajduje się w indeksie i czy prawidłowo w nim funkcjonuje. Czy użytkownicy zostają przekierowani do naszej strony internetowej, zwiększając tym samym widoczność? Znając odpowiedź na to pytanie, możemy dokładniej obmyślić strategię marketingową, aby osiągnąć wyższą pozycję w Google. Audyt SEO online jest pożytecznym narzędziem, gdy chcemy zbadać kondycję naszej witryny.

Rekord WHOIS

DOMAIN NAME:           pozycjonowanie.pl
registrant type:       organization
nameservers:           ns1.neteasy.pl. [79.133.193.66]
                       ns2.neteasy.pl. [188.165.16.52]
created:               2004.10.15 12:58:11
last modified:         2016.09.28 11:34:42
renewal date:          2017.10.15 12:58:11

option created:        2014.09.16 08:36:01
option expiration date:       2017.09.16 08:36:01

dnssec:                Unsigned

TECHNICAL CONTACT:
company: widzialni.pl
street: Bolesława Limanowskiego 8
city: 60-743 Poznań
location: PL
phone:  +48.663355786
last modified: 2014.10.08


REGISTRAR:
DINFO - Systemy Internetowe Sylwia Wierońska

ul. Mostowa 5

43-300 Bielsko-Biała

Polska/Poland

+48.33 8225471

biuro@dinfo.pl

WHOIS database responses: http://www.dns.pl/english/opiskomunikatow_en.html

WHOIS displays data with a delay not exceeding 15 minutes in relation to the .pl Registry system
Registrant data available at http://dns.pl/cgi-bin/en_whois.pl
Pokaż więcej...

Wykonując SEO audyt, można dowiedzieć się, kto jest właścicielem domeny oraz jaki jest jej adres IP. Szczegółowa analiza pozwala uzyskać wszystkie niezbędne informacje dotyczące strony internetowej, również tego, kto jest odpowiedzialny za wsparcie techniczne. Rekord WHOIS podaje adres e-mail, numer telefonu, adres fizyczny właścicieli i administratorów. Znając te dane, można informować o problemach występujących z domeną czy spamie lub kradzieży z niej pochodzących. Darmowy audyt SEO jest przydatnym narzędziem, które umożliwia zdobycie szczegółowych informacji dotyczących konkretnej strony internetowej – od tych podstawowych po bardziej szczegółowe, jak data powstania czy ostatniej modyfikacji. Dzięki temu możemy również śledzić historię rozwoju danej firmy.

Konkurencja w wynikach organicznych

Strony internetowe proponowane przez Google dzielą się na dwie kategorie: sponsorowane (te, które są opłacane przez firmę za reklamę) oraz organiczne/naturalne (czyli niesponsorowane). Darmowy audyt SEO to szczegółowa analiza strony internetowej, również pod kątem jej konkurencyjności. Badamy, jaką pozycję w wyszukiwarce zajmuje domena po wpisaniu odpowiedniej frazy kluczowej. Te, które wyświetlają się jako pierwsze, mają większą szansę na dotarcie do klienta. Istotne jest więc to, jaką mamy konkurencję, szczególnie w wynikach organicznych (bezpłatnych, niesponsorowanych linkach). SEO audyt online pozwala określić, jaką mamy pozycję względem stron poświęconych podobnej tematyce. Znając swoje rzeczywiste położenie, jesteśmy w stanie wdrożyć odpowiednie działania zmierzające do zwiększenia widoczności naszej witryny, co oczywiście przełoży się na zarobki. Zanim zaczniesz obmyślać nową strategię marketingową, warto zrobić audyt SEO, dokładną analizę witryny. Okaże się, że wcale nie trzeba inwestować wielkich sum na reklamy. Wystarczy odpowiednio dobrana taktyka w obrębie niesponsorowanych linków – pozycjonowanie, copywriting z użyciem fraz kluczowych czy kilka innych działalności SEO.

Test szybkości strony 86 /100

Rozwój Internetu przyzwyczaił nas do tego, że szybko dostajemy odpowiedź na dane zapytanie. Oczekujemy, że strony będą się szybko ładować, aby w krótkim czasie móc zapoznać się z interesującą nas treścią. Jeśli czas ładowania jest wydłużony, zwykle zamykamy okienko i szukamy innej odpowiadającej nam witryny. W ten sposób firmy tracą wielu potencjalnych klientów. Dlatego jedną z istotniejszych dla pozycjonowania kwestii jest szybkość strony. SEO audyt pozwala w sprawny sposób zdiagnozować, jak długo włącza się nasza witryna na różnych urządzeniach, w tym także mobilnych. Analiza jest przydatna również z tego względu, że wskazuje, które elementy warto zmienić, aby usprawnić działanie serwera, a tym samym uczynić domenę przyjaźniejszą dla użytkowników. Pod uwagę brane są kwestie, takie jak: