Kontakt: +48 61 271 42 60 kontakt@pozycjonowanie.pl

Wpisz adres strony internetowej

 
Frazy:
http://auto-bloger.pl/

Audyt dla http://auto-bloger.pl/, strony która zajmuje 6402927 miejsce w Globalnym Rankingu.

Twoja ocena

24 Luty 2017

3 /5
Domeny odsyłające
135
Czas na stronie
1:20
Odsłon na stronie
1
Domain Rank
41/100

Zrzut strony

Błędy krytyczne
4
Ostrzeżenia
2
Poprawne
14

Podziel się swoim wynikiem!


Darmowy widget! Wynik z audytu auto-bloger.pl na Twojej stronie

Wstaw poniższy kod na swojej stronie internetowej (w stopce lub bocznej kolumnie).

Darmowy SEO audyt onlineWynik audytu SEO
Powered by Pozycjonowanie.pl

Szybkość strony

29
Czas ładowania strony
13.98 s.
Waga strony
7.38MB
Liczba zapytań
321
Wskaźnik odrzuceń
0

Najczęściej wyszukiwane frazy

blog samochodowy
53.93%
blog motoryzacyjny
42.1%
alfa romeo v6
26.46%
mitsubishi outlander phev polska blog
24.73%
vw phaeton
24.22%

Analiza SEO (Pozycjonowania) 67 /100

Zbyt dużo linków zewnętrznych

Na stronie znaleziono 13 linków zewnętrznych. Optymalna liczba linków nie powinna przekraczać 10

Zbyt dużo linków wewnętrznych

Na stronie znaleziono 197 linków wewnętrznych. Optymalna liczba linków nie powinna przekraczać 100

Wildcard - dynamiczne subdomeny

W obrębie domeny wykryto włączoną usługę Wildcard.

Zbyt mała liczba słów na stronie

Na stronie znajduje się zbyt mało treści.

Na stronie występują zbyt długie, bądź zbyt krótkie nagłówki

Optymalna długość nagłówka to od 5 do 100 znaków

  • H2: "Crossover z Małym Sercem Pod Maską – Test Renault Kadjar 1.2 TCe" 70 znaków.
  • H2: "Wideorejestrator Mio C335 – Test i Powód Dla Którego Kamera Się Przydaje" 78 znaków.
  • H2: "Sposób Na Mandaty i Fotoradary – Test Coyote Mini" 55 znaków.
  • H2: "Samochód Czy Gadżet – Test Renault Megane IV 1.2 TCe" 58 znaków.
  • H2: "Test Wideorejestratorów Navitel MSR900 i Navitel R600 – Porównanie" 72 znaków.
  • H2: "Preparaty Forte – Czy Działają, Opinia i Test" 51 znaków.
  • H2: "Warsaw Moto Show 2016 – Relacja z targów" 46 znaków.
  • H2: "Warsaw Games Week 2016 – Premiera Gran Turismo Sport" 58 znaków.
  • H2: "Samochód do 10 tys. zł – 9 Propozycji" 43 znaków.
  • H2: "Prezent Na Dzień Chłopaka – 6 Propozycji" 46 znaków.
  • H3: "Crossover z Małym Sercem Pod Maską – Test Renault Kadjar 1.2 TCe" 70 znaków.
  • H3: "Wideorejestrator Mio C335 – Test i Powód Dla Którego Kamera Się Przydaje" 78 znaków.
  • H3: "Sposób Na Mandaty i Fotoradary – Test Coyote Mini" 55 znaków.
  • H3: "Samochód Czy Gadżet – Test Renault Megane IV 1.2 TCe" 58 znaków.
  • H3: "Test Wideorejestratorów Navitel MSR900 i Navitel R600 – Porównanie" 72 znaków.

Skrypty osadzone w kodzie

W kodzie strony znaleziono 12 bezpośrednio osadzonych skryptów. Przenieś kod skryptów do plików zewnętrznych.

Znaleziono poprawny tytuł strony.

Znaleziono poprawny opis strony.

Znaleziono poprawnie uzupełnione słowa kluczowe strony.

Znaleziono poprawnie uzupełniony adres kanoniczny.

Na stronie znaleziono prawidłowo zastosowane nagłówki

Znaleziono uzupełnione atrybuty ALT opisujące obrazy na stronie

Na stronie nie występują linki NOFOLLOW

Nie znaleziono linków dynamicznych

Na stronie nie znaleziono bezpośrednio osadzonych skryptów Flash

Na Twojej stronie znaleziono kod Google Analytics

Plik robots.txt nie blokuje robotów internetowych.

Strona z błędem prawidłowo zwraca nagłówek 404.

Twoja strona jest bezpieczna

Na Twojej stronie nie znaleziono zbyt dużych grafik.

Lokalizacja

Blog

Bangalore, Build Network Any Where in INDIA, Shahapur, Dharwad, Karnataka 580001, Indie

Telefon: +91 94811 34724

Poniedziałek
07:00 - 23:30
Wtorek
07:00 - 23:30
Środa
07:00 - 23:30
Czwartek
07:00 - 23:30
Piątek
07:00 - 23:30
Sobota
07:00 - 23:30
Niedziela
19:00 - 23:30

Znalezione tagi H1-6

Crossover z Małym Sercem Pod Maską – Test Renault Kadjar 1.2 TCe

Preparaty Forte – Czy Działają, Opinia i Test

Prezent Na Dzień Chłopaka – 6 Propozycji

Samochód Czy Gadżet – Test Renault Megane IV 1.2 TCe

Samochód do 10 tys. zł – 9 Propozycji

Sposób Na Mandaty i Fotoradary – Test Coyote Mini

Test Wideorejestratorów Navitel MSR900 i Navitel R600 – Porównanie

Warsaw Games Week 2016 – Premiera Gran Turismo Sport

Warsaw Moto Show 2016 – Relacja z targów

Wideorejestrator Mio C335 – Test i Powód Dla Którego Kamera Się Przydaje

Archiwa

BLOG MOTORYZACYJNY – O BLOGU

BLOGI MOTORYZACYJNE

INSTAGRAM

Kategorie

Najnowsze wpisy

Navitel MSR900 – dane techniczne

REKLAMA

TAGI

Warsaw Moto Show – Plusy i Minusy

Frazy w wyszukiwarce Google

Analiza najczęściej występujących na stronie słów (keywords)

Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
blog 5
motoryzacyjny 4
samochodów 2
romeo 2
bloger 2
Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
blog motoryzacyjny 4
alfa romeo 2
auto bloger 2
testy samochodów 2
strony wyrażasz 1
Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
świat czterech kółek 1
strony wyrażasz zgodę 1
serwis wykorzystuje pliki 1
blog motoryzacyjny tworzony 1
marki alfa romeo 1

Główne odnośniki wewnętrzne (internal links)

Wpływ mediów społecznościowych

Linki przychodzące (backlinks)

594
Stron linkujących do
auto-bloger.pl

Zaindeksowane strony w Google

Dużo
57
Zaindeksowanych stron dla
auto-bloger.pl

Rekord WHOIS

DOMAIN NAME:           auto-bloger.pl
registrant type:       individual
nameservers:           ns1.zenbox.pl. [176.119.33.46]
                       ns2.zenbox.pl. [188.116.39.100]
created:               2015.04.01 00:21:12
last modified:         2016.03.31 14:49:36
renewal date:          2017.04.01 00:21:12

no option

dnssec:                Unsigned

TECHNICAL CONTACT:
company: ZENBOX sp. z o.o.
street: Dąbrowskiego 7/6
city: 42-202 Częstochowa
location: PL
phone:  +48.227774425
last modified: 2015.11.02


REGISTRAR:
ZENBOX sp. z o.o.

ul. Dąbrowskiego 7 

42-202 Częstochowa

tel: +48227774425

email: domeny@zenbox.pl



WHOIS database responses: http://www.dns.pl/english/opiskomunikatow_en.html

WHOIS displays data with a delay not exceeding 15 minutes in relation to the .pl Registry system
Registrant data available at http://dns.pl/cgi-bin/en_whois.pl
Pokaż więcej...

Rekomendacje SEO (dotyczące pozycjonowania)

  • Linki zewnętrzne

    Na stronie jest zbyt dużo linków zewnętrznych. Optymalna liczba linków zewnętrznych nie powinna przekraczać 10.
  • Linki wewnętrzne

    Na stronie jest zbyt dużo linków wewnętrznych. Odpowiednie linkowanie wewnętrzne strony poprawia jej indeksację w wynikach wyszukiwania. Optymalna liczba linków wewnętrznych nie powinna przekraczać 100.
  • DNS Wildcard

    Usługa DNS Wildcard umożliwia między innymi przejście na swoją domenę z wszystkich nazw jakie użytkownik wpisze poprzedzając kropką nazwę domeny. Pozostawienie dynamicznych subdomen bez prawidłowej konfiguracji może negatywnie wpłynąć na ocenę witryny przez Roboty Wyszukiwarek. Zatem, jeśli nie korzystasz z dynamicznych subdomen skontaktuj się z administratorem serwera w celu wyłączenia usługi DNS Wildcard.
  • Rozbudowa treści strony

    Unikalna oraz wartościowa pod względem użytkowników treść na stronie jest bardzo ważna. Rozbuduj treści strony pamiętając, aby zachować ich unikalność.
  • Nagłówki

    Niektóre nagłówki w obrębie analizowanej strony są zbyt długie, bądź zbyt krótkie. Należy poprawić nagłówki na stronie tak, aby ich długość mieściła się w przedziale od 5 do 100 znaków.
  • Skrypty w kodzie

    Roboty internetowe czytają tylko określoną ilość znaków. Ważne jest, aby skrypty były umieszczone w osobnych plikach, gdyż nie stanowią one przedmiotu zainteresowań robotów wyszukiwarek. Przeniesienie kodu skryptów do plików zewnętrznych skróci również czas ładowania strony.

Konkurencja w wynikach organicznych

Test szybkości strony 29 /100

Rekomendacje dotyczące szybkości strony

Usuń kod JavaScript blokujący renderowanie:

  • http://auto-bloger.pl/wp-includes/js/jquery/jquery.js?ver=1.12.4
  • http://auto-bloger.pl/wp-includes/js/jquery/jquery-migrate.min.js?ver=1.4.1
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/add-to-any/addtoany.min.js?ver=1.0
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/easy-facebook-likebox/public/assets/popup/jquery.magnific-popup.min.js?ver=4.3.0
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/easy-facebook-likebox/public/assets/js/jquery.cookie.js?ver=4.3.0
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/easy-facebook-likebox/public/assets/js/public.js?ver=4.3.0
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/themes/CarPlus/lib/js/superfish.js?ver=4.7.2
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/themes/CarPlus/lib/js/jquery.mobilemenu.js?ver=4.7.2
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/youtube-embed-plus/scripts/ytprefs.min.js?ver=4.7.2
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/themes/CarPlus/includes/featuredposts/scripts/jquery.cycle.all.js
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/instagram-feed/js/sb-instagram.min.js?ver=1.4.8
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/uk-cookie-consent/assets/js/uk-cookie-consent-js.js?ver=2.3.0
  • http://auto-bloger.pl/wp-includes/js/hoverIntent.min.js?ver=1.8.1
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/youtube-embed-plus/scripts/fitvids.min.js?ver=4.7.2
  • http://auto-bloger.pl/wp-includes/js/wp-embed.min.js?ver=4.7.2

Użyj wersji asynchronicznych następujących skryptów:

  • http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js

Zoptymalizuj wyświetlanie CSS następujących URL-i:

  • http://auto-bloger.pl/wp-content/themes/CarPlus/lib/css/reset.css
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/themes/CarPlus/lib/css/defaults.css
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/themes/CarPlus/style.css
  • https://fonts.googleapis.com/css?family=Oswald&subset=latin-ext
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/wysija-newsletters/css/validationEngine.jquery.css?ver=2.7.7
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/contextual-related-posts/css/default-style.css?ver=4.7.2
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/easy-facebook-likebox/public/assets/css/public.css?ver=4.3.0
  • https://netdna.bootstrapcdn.com/font-awesome/4.3.0/css/font-awesome.css
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/easy-facebook-likebox/public/assets/popup/magnific-popup.css?ver=4.3.0
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/instagram-feed/css/sb-instagram.min.css?ver=1.4.8
  • https://maxcdn.bootstrapcdn.com/font-awesome/4.6.3/css/font-awesome.min.css?ver=4.6.3
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/uk-cookie-consent/assets/css/style.css?ver=4.7.2
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/youtube-embed-plus/styles/ytprefs.min.css?ver=4.7.2
  • http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/add-to-any/addtoany.min.css?ver=1.13

Zoptymalizuj grafiki, aby zredukować ich rozmiar o 2,1 MB (73%).

  • Kompresja http://auto-bloger.pl/wp-content/uploads/2016/12/DSC_0021_easyHDR-BASIC-2-Kopiowanie.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 313 KB (77%).
  • Kompresja http://auto-bloger.pl/wp-content/uploads/2016/11/1-gt-sport.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 312,8 KB (82%).
  • Kompresja http://auto-bloger.pl/wp-content/uploads/2016/11/DSC_0009-Kopia.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 298,4 KB (83%).
  • Kompresja http://auto-bloger.pl/wp-content/uploads/2017/02/DSC_0013.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 266,8 KB (81%).
  • Kompresja http://auto-bloger.pl/wp-content/uploads/2017/01/DSC_0016.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 218,9 KB (86%).
  • Kompresja http://auto-bloger.pl/wp-content/uploads/2016/12/DSC_0282.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 212,6 KB (84%).
  • Kompresja http://auto-bloger.pl/wp-content/uploads/2017/02/DSC_0074-Kopia.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 204,3 KB (85%).
  • Kompresja http://auto-bloger.pl/wp-content/uploads/2016/10/mg-zr.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 198,8 KB (80%).
  • Kompresja http://auto-bloger.pl/wp-content/uploads/2016/09/458-bow-store-shot.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 84,7 KB (50%).
  • Kompresja http://auto-bloger.pl/wp-content/themes/CarPlus/images/background.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 25,9 KB (14%).
  • Kompresja http://auto-bloger.pl/wp-content/uploads/2016/12/IMG_20160915_180348-Kopia.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 25,7 KB (42%).
  • Kompresja http://auto-bloger.pl/wp-content/uploads/2015/10/AUTO-BLOGER-logo1.png pozwoliła zredukować rozmiar o 8,9 KB (21%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-19/s150x150/15337156_596770920520488_8958623483860877312_a.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 3,3 KB (redukcja o 75%).
  • Kompresja http://auto-bloger.pl/wp-content/themes/CarPlus/images/category.png pozwoliła zredukować rozmiar o 2,7 KB (77%).
  • Kompresja http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/instagram-feed/img/small-logo.png pozwoliła zredukować rozmiar o 1 KB (32%).

Włącz kompresowanie, aby zredukować rozmiar transferu zasobów o 2,8 KB (65%).

  • Kompresja https://platform.twitter.com/js/button.5b89bce04f133ec533459161985cf461.js pozwoliła zredukować rozmiar o 2,8 KB (65%).

Skorzystaj z pamięci podręcznej przeglądarki w przypadku następujących zasobów:

  • http://connect.facebook.net/pl_PL/all.js (20 minut)
  • http://platform.twitter.com/widgets.js (30 minut)
  • https://apis.google.com/js/platform.js (30 minut)
  • https://apis.google.com/js/rpc:shindig_random.js?onload=init (30 minut)
  • http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js (60 minut)
  • http://www.google-analytics.com/plugins/ua/linkid.js (60 minut)
  • https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/osd.js (60 minut)
  • http://www.google-analytics.com/analytics.js (2 godziny)
  • https://www.google-analytics.com/ga.js (2 godziny)

W naszym teście czas odpowiedzi serwera wyniósł 0,23 sekundy. Czas odpowiedzi serwera może być wydłużany przez wiele czynników. Zapoznaj się z naszymi zaleceniami i dowiedz się, jak monitorować i mierzyć działania, które zajmują serwerowi najwięcej czasu.

Zmniejsz plik CSS zasobów, aby zredukować ich rozmiar o 1,3 KB (23%).

  • Zmniejszenie http://auto-bloger.pl/wp-content/themes/CarPlus/style.css pozwoliło zredukować rozmiar o 1,3 KB (23%) po kompresji.

Zmniejsz plik JavaScript zasobów, aby zredukować ich rozmiar o 6 KB (41%).

  • Zmniejszenie http://auto-bloger.pl/wp-content/themes/CarPlus/includes/featuredposts/scripts/jquery.cycle.all.js pozwoliło zredukować rozmiar o 5,5 KB (41%) po kompresji.
  • Zmniejszenie http://auto-bloger.pl/wp-content/plugins/easy-facebook-likebox/public/assets/js/jquery.cookie.js?ver=4.3.0 pozwoliło zredukować rozmiar o 564 B (42%) po kompresji.

Nie udało się w całości wyrenderować części strony widocznej na ekranie. Zwykle oznacza to, że do wyrenderowania tej części strony konieczne jest wczytanie dodatkowych zasobów po parsowaniu HTML. Nadaj priorytet części strony widocznej na ekranie bezpośrednio w kodzie HTML, aby renderować ją prawidłowo.

  • Udało się wyrenderować tylko 24% ostatecznej treści górnej części strony w ramach pełnej odpowiedzi HTML (snapshot:31).

Strona nie zawiera przekierowań. Dowiedz się więcej o unikaniu przekierowań strony docelowej.

Kod HTML jest zmniejszony. Dowiedz się więcej o zmniejszaniu kodu HTML.

 
Kontakt Zamknij [x]

Nie jesteś zadowolony z wyniku audytu? Zleć optymalizację specjalistom!

Rozwiń
* pole wymagane
Administratorem Państwa danych osobowych jest Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. czytaj więcej
Pełna treść Polityki Prywatności
Regulamin strony