Kontakt: +48 61 271 42 60 kontakt@pozycjonowanie.pl

Wpisz adres strony internetowej

 
Frazy:
http://inzynieria.com/

Audyt dla http://inzynieria.com/, strony która zajmuje 514391 miejsce w Globalnym Rankingu.

Twoja ocena

23 Luty 2017

3+ /5
Domeny odsyłające
840
Czas na stronie
2:17
Odsłon na stronie
3.3
Domain Rank
54/100

Zrzut strony

Błędy krytyczne
4
Ostrzeżenia
6
Poprawne
15

Podziel się swoim wynikiem!


Darmowy widget! Wynik z audytu inzynieria.com na Twojej stronie

Wstaw poniższy kod na swojej stronie internetowej (w stopce lub bocznej kolumnie).

Audyt SEOWynik audytu SEO
Powered by Pozycjonowanie.pl

Szybkość strony

72
Czas ładowania strony
7.35 s.
Waga strony
2.4MB
Liczba zapytań
234
Wskaźnik odrzuceń
63.8

Najczęściej wyszukiwane frazy

zuk kiełczów
48.49%
po
29.17%
drogi w polsce
26.01%
blejkan
24.5%
cieśnina mesyńska
23.87%

Analiza SEO (Pozycjonowania) 52 /100

Opis strony jest zbyt długi

Opis strony jest zbyt długi. Przeredaguj opis tak, aby zawierał jedynie najistotniejsze informacje. Maksymalna długość opisu to 320 znaków

  • "Polski portal inżynieryjny, zawierający stale aktualizowane wiadomości, analizy, komentarze, artykuły oraz katalog firm z branż: inżynieria bezwykopowa, wod-kan, geoinżynieria, drogi, mosty, tunele, paliwa, energetyka, budownictwo, IT jak również pełne archiwum periodyków Inżynieria Bezwykopowa oraz Geoinżynieria drogi mosty tunele. Portal jest też źródłem wiedzy na temat organizowanych przez nas konferencji technicznych INŻYNIERIA oraz GEOINŻYNIERIA W BUDOWNICTWIE oraz innych imprez branżowych krajowych i zagranicznych." 526 znaków.

Zbyt dużo linków zewnętrznych

Na stronie znaleziono 60 linków zewnętrznych. Optymalna liczba linków nie powinna przekraczać 10

Zbyt dużo linków wewnętrznych

Na stronie znaleziono 320 linków wewnętrznych. Optymalna liczba linków nie powinna przekraczać 100

Wildcard - dynamiczne subdomeny

W obrębie domeny wykryto włączoną usługę Wildcard.

Brak popularności w GooglePlus

Posiadasz bardzo mało Plusów.

Brak adresu kanonicznego

Nie znaleziono znacznika LINK CANONICAL. Uzupełnij brakujący znacznik.

Na stronie występują zbyt długie, bądź zbyt krótkie nagłówki

Optymalna długość nagłówka to od 5 do 100 znaków

  • H2: " Allseas ułoży morski odcinek gazociągu Nord Stream 2 " 60 znaków.
  • H2: " Cztery TBM-y wydrążyły tunele okrężnej linii metra " 58 znaków.
  • H2: " Plany budowy elektrowni jądrowej a raitingi dla Polski " 62 znaków.
  • H2: "Tagi" 4 znaków.
  • H2: " Wiadomości zgłoś wiadomość | RSS " 60 znaków.
  • H2: " Artykuły zgłoś artykuł | RSS " 56 znaków.
  • H2: " Projekty zgłoś projekt | RSS " 56 znaków.
  • H2: " Analizy i komentarze zgłoś analizę lub komentarz | RSS " 82 znaków.

Obrazy powinny posiadać uzupełniony atrybut ALT

Znaleziono obrazy, które mają pusty atrybut ALT lub nie posiadają go wcale.

  • http://inzynieria.com/banners/smog_750x300_2.png
  • http://inzynieria.com/uploads/images/orginal/thumbs2/666_304_kfemityowiewikcfeyskdeaxcxsoyiibhfwakvlksgxrmoxqlayjylbxwjxy.jpg
  • http://inzynieria.com/uploads/images/orginal/thumbs2/666_304_ssdzwcuxhucxaqtrqadoyyzulztetulddkulzkniskymowcttpoypfqxepyw.jpg
  • http://inzynieria.com/uploads/images/orginal/thumbs2/666_304_swdnrfnvwgkwhmpwafroozegztzxwfklkxmgiyjzcmukicvkcbqdlxiygzqs.jpg
  • http://inzynieria.com/images/common/slider_shadow.jpg
  • http://inzynieria.com/uploads/images/orginal/mini.php5?a=4&max_w=190&max_h=90&file=http://inzynieria.com/uploads/images/orginal/rjuyibfaxudxwytatardugdixvfjuyfnsqizinywcmphvyxlxjclsawlxxww.jpg
  • http://inzynieria.com/uploads/images/orginal/mini.php5?a=4&max_w=190&max_h=90&file=http://inzynieria.com/uploads/images/orginal/zebareeagfgpvgtfddpespxijlfgkqojxxioogejuramdrhqltymvevqrcnp.jpg
  • http://inzynieria.com/uploads/images/orginal/mini.php5?a=4&max_w=190&max_h=90&file=http://inzynieria.com/uploads/images/orginal/viyehxpmkbgbviporyffbohzzaxptkgwxzlauhsmvhxfaokflcvtjqxqssxi.jpg
  • http://inzynieria.com/banners/konf_smog_2017.png
  • http://inzynieria.com/banners/konf_ib_2017.png
  • http://inzynieria.com/banners/konf_gwor_2017.png
  • http://inzynieria.com/uploads/images/97_138_crop/cover_gdmt_57a.jpg
  • http://inzynieria.com/uploads/images/97_138_crop/cover_ib64.jpg
  • http://inzynieria.com/uploads/images/97_138_crop/cover_pe17.jpg
  • http://inzynieria.com/uploads/images/97_138_crop/kat_geo.gif

Skrypty osadzone w kodzie

W kodzie strony znaleziono 35 bezpośrednio osadzonych skryptów. Przenieś kod skryptów do plików zewnętrznych.

Wykryto elementy FLASH na stronie

W obrębie analizowanej witryny wykryto elementy FLASH na stronie.

  • http://inzynieria.com/banners/pxbgsi_baner_190x240_1.swf

Jesteś wystarczająco popularny na Facebooku!

Na Twojej stronie nie znaleziono zbyt dużych grafik.

Znaleziono poprawny tytuł strony.

Znaleziono poprawnie uzupełnione słowa kluczowe strony.

Na stronie znaleziono prawidłowo zastosowane nagłówki

Na stronie nie występują linki NOFOLLOW

Nie znaleziono linków dynamicznych

Nie znaleziono skryptów bezpośrednio umieszczonych w kodzie strony

Na Twojej stronie znaleziono kod Google Analytics

Plik robots.txt nie blokuje robotów internetowych.

Strona z błędem prawidłowo zwraca nagłówek 404.

Wykryto przekierowanie adresu url z https na bez https

Twoja strona jest bezpieczna

Na stronie znajduje się optymalna ilość treści

Strona znajduje się w indeksie wyszukiwarki Google

Lokalizacja

Wydawnictwo INŻYNIERIA sp. z o.o.

Samuela Bogumiła Lindego 14, 30-148 Kraków, Polska

Telefon: +48 12 351 10 90

Poniedziałek
07:00 - 17:00
Wtorek
07:00 - 17:00
Środa
07:00 - 17:00
Czwartek
07:00 - 17:00
Piątek
07:00 - 17:00
Sobota
Zamknięte
Niedziela
Zamknięte

Znalezione tagi H1-6

Allseas ułoży morski odcinek gazociągu Nord Stream 2

Analizy i komentarze zgłoś analizę lub komentarz | RSS 

Artykuły zgłoś artykuł | RSS 

Cztery TBM-y wydrążyły tunele okrężnej linii metra

Galeria  

Kalendarium  

Katalog firm  

Plany budowy elektrowni jądrowej a raitingi dla Polski

Projekty zgłoś projekt | RSS 

Tagi

Wiadomości zgłoś wiadomość | RSS 

Wydawnictwo

Frazy w wyszukiwarce Google

Analiza najczęściej występujących na stronie słów (keywords)

Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
nbspnbspnbsp 40
banner 15
nbspnbspminusnbspnbsp 14
nbspnbspnbspnbsp 14
polska 13
Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
inżynieria bezwykopowa 7
katalog firm 6
trzema pylonami 4
nord stream 4
plany budowy 4
Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
jakość energii elektrycznej 3
trade fair for 3
modernizacja linii kolejowej 3
gazociągu nord stream 3
tbmy wydrążyły tunele 3

Główne odnośniki wewnętrzne (internal links)

Wpływ mediów społecznościowych

Linki przychodzące (backlinks)

42k
Stron linkujących do
inzynieria.com

Zaindeksowane strony w Google

Dużo
197k
Zaindeksowanych stron dla
inzynieria.com

Rekomendacje SEO (dotyczące pozycjonowania)

  • Meta tag DESCRIPTION

    Opis na Twojej stronie jest zbyt długi. Ważne jest, aby opis strony nie był dłuższy niż 320 znaków. Dzięki temu wyświetli się on w całości prawidłowo w wynikach wyszukiwania. Podczas redagowania opisu stron warto zawrzeć w nim najistotniejsze informacje dla danej strony. Każda podstrona witryny powinna posiadać unikalny opis META DESCRIPTION.
  • Linki zewnętrzne

    Na stronie jest zbyt dużo linków zewnętrznych. Optymalna liczba linków zewnętrznych nie powinna przekraczać 10.
  • Linki wewnętrzne

    Na stronie jest zbyt dużo linków wewnętrznych. Odpowiednie linkowanie wewnętrzne strony poprawia jej indeksację w wynikach wyszukiwania. Optymalna liczba linków wewnętrznych nie powinna przekraczać 100.
  • DNS Wildcard

    Usługa DNS Wildcard umożliwia między innymi przejście na swoją domenę z wszystkich nazw jakie użytkownik wpisze poprzedzając kropką nazwę domeny. Pozostawienie dynamicznych subdomen bez prawidłowej konfiguracji może negatywnie wpłynąć na ocenę witryny przez Roboty Wyszukiwarek. Zatem, jeśli nie korzystasz z dynamicznych subdomen skontaktuj się z administratorem serwera w celu wyłączenia usługi DNS Wildcard.
  • Zwiększenie popularności w GooglePlus

    Twoja witryna nie jest popularna w GooglePlus. Zwiększ popularność strony w GooglePlus publikując ciekawe treści, atrakcyjne dla użytkowników.
  • Adres kanoniczny

    Adresy kanoniczne stosuje się na podstronach na których znajduje się powielona treść, a której z różnych przyczyn nie można ani usunąć ani przekierować na podstronę na której znajduje się oryginalna treść. Adresów kanonicznych używa się także do zabezpieczania treści przed kopiowaniem na inne serwisy. W tym przypadku adres kanoniczny powinien wskazywać aktualną podstronę na której znajduje się użytkownik. Znacznik ten informuje roboty wyszukiwarek, na jakiej podstronie znajduje się oryginalna treść.
  • Nagłówki

    Niektóre nagłówki w obrębie analizowanej strony są zbyt długie, bądź zbyt krótkie. Należy poprawić nagłówki na stronie tak, aby ich długość mieściła się w przedziale od 5 do 100 znaków.
  • Atrybuty ALT

    Niektóre grafiki nie posiadają atrybutu ALT, bądź jest on pusty. Uzupełnienie atrybutów ALT zgodnie z zawartością grafiki ma ogromne znaczenie. Pozwala on pokazać osobom, które z przyczyn technicznych nie mogą wyświetlić obrazu, co przedstawia dana grafika.
  • Skrypty w kodzie

    Roboty internetowe czytają tylko określoną ilość znaków. Ważne jest, aby skrypty były umieszczone w osobnych plikach, gdyż nie stanowią one przedmiotu zainteresowań robotów wyszukiwarek. Przeniesienie kodu skryptów do plików zewnętrznych skróci również czas ładowania strony.
  • Technologia FLASH na stronie

    Nadmierne wykorzystywanie elementów FLASH na stronie znacznie wydłuży czas ładowania strony. Ogranicz używanie elementów FLASH na stronie. Jeśli jest taka możliwość, nie używaj ich wcale.

Konkurencja w wynikach organicznych

Test szybkości strony 72 /100

Rekomendacje dotyczące szybkości strony

Usuń kod JavaScript blokujący renderowanie:

  • http://inzynieria.com/scripts/scriptaculous.js?load=effects,builder
  • http://inzynieria.com/scripts/effects.js
  • http://inzynieria.com/scripts/builder.js
  • http://inzynieria.com/scripts/jquery-1.3.2.min.js
  • http://inzynieria.com/scripts/global.js
  • http://inzynieria.com/scripts/jquery-ui-1.7.3.custom.min.js
  • http://inzynieria.com/scripts/jobs.js
  • http://inzynieria.com/scripts/searchIndex.js
  • http://inzynieria.com/scripts/jquery.nivo.slider.pack_fix.js
  • http://inzynieria.com/scripts/surveys.js
  • http://inzynieria.com/scripts/galleries.js
  • http://inzynieria.com/scripts/articles.js
  • http://s4.hit.stat24.com/_1487862855293/script.js?id=oliVhn8BiamTCuH5ZyVRG6Rv.q367jsSfLxQgZmFRMz.Y7/l=11

Zoptymalizuj wyświetlanie CSS następujących URL-i:

  • http://inzynieria.com/styles/nivo-slider.css
  • http://inzynieria.com/styles/default/style.css
  • http://inzynieria.com/styles/vader/jquery-ui-1.7.3.custom.css

Zoptymalizuj grafiki, aby zredukować ich rozmiar o 233,4 KB (59%).

  • Kompresja http://inzynieria.com/images/default/logo.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 21,4 KB (70%).
  • Kompresja http://inzynieria.com/images/default/newsletter.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 16,5 KB (64%).
  • Kompresja http://inzynieria.com/uploads/images/150_110_crop/cwzcbxzfdkunbqbzvtmrmbajfhevohrqvkhduquikmckcnuxnsvmfydudflo.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 14,9 KB (67%).
  • Kompresja http://inzynieria.com/uploads/images/150_110_crop/vnslfaapgpugqggotfqvaftrxkwgglcltofhvzjtpmsclczxvmzvozxfegng.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 14,2 KB (68%).
  • Kompresja http://inzynieria.com/uploads/images/97_138_crop/cover_ib64.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 12,3 KB (67%).
  • Kompresja http://inzynieria.com/uploads/images/150_110_crop/gvhcgqwaidpubhtwrlpflgpzlrgnixezjioovdggecuuvqinklfxdqggxjuw.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 12,2 KB (70%).
  • Kompresja http://inzynieria.com/uploads/images/97_138_crop/cover_gdmt_57a.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 12,2 KB (67%).
  • Kompresja http://inzynieria.com/uploads/images/150_110_crop/synwvlkbqmyjlbmzzxrhvgbnrpzwoeezxlpdglrptlvaflxmehobfvtjzptr.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 11,9 KB (67%).
  • Kompresja http://inzynieria.com/uploads/images/97_138_crop/cover_pe17.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 10,6 KB (68%).
  • Kompresja http://inzynieria.com/banners/mfyzaslepka.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 9,6 KB (49%).
  • Kompresja http://inzynieria.com/banners/nodig-construction_190x60.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 7,4 KB (70%).
  • Kompresja http://inzynieria.com/uploads/images/75_75_cut/009-_-johan-janssonsdqhoqcoqzgfktesujmorcqrlcyuulnedwwukjtl.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 6,2 KB (66%).
  • Kompresja http://inzynieria.com/uploads/images/75_75_crop/berlin.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 5,5 KB (66%).
  • Kompresja http://inzynieria.com/uploads/images/75_75_cut/1-46qgbcafsotyibpfebvzzozqwjvpilgjwgbvlqsptm.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 5 KB (67%).
  • Kompresja http://inzynieria.com/uploads/images/75_75_cut/tunnels_with_completed_tracks_and_racks_to_carry_cabling_257685tcszouzossptzfwdcuwweusuqewrzfvhpehaqznw.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 4,9 KB (67%).

Włącz kompresowanie, aby zredukować rozmiar transferu zasobów o 4 KB (69%).

  • Kompresja http://s4.hit.stat24.com/cachedscriptxy.js pozwoliła zredukować rozmiar o 4 KB (69%).

Skorzystaj z pamięci podręcznej przeglądarki w przypadku następujących zasobów:

  • http://img.youtube.com/vi/C19WpwnMhcI/1.jpg (5 minut)
  • http://www.googletagmanager.com/gtm.js?id=GTM-MCV9VG (15 minut)
  • http://img.youtube.com/vi/AjhErFPGBUE/1.jpg (2 godziny)
  • http://img.youtube.com/vi/C78TmvrftHA/1.jpg (2 godziny)
  • http://img.youtube.com/vi/IZ8gCJxYm60/1.jpg (2 godziny)
  • http://img.youtube.com/vi/WTBF6r2uIa0/1.jpg (2 godziny)
  • http://img.youtube.com/vi/YtB_u_PvQrQ/1.jpg (2 godziny)
  • http://img.youtube.com/vi/ZS1S3A6Mvjw/1.jpg (2 godziny)
  • http://img.youtube.com/vi/kjYEzTJVUnE/1.jpg (2 godziny)
  • http://img.youtube.com/vi/u6-jBoa3f74/1.jpg (2 godziny)
  • http://www.google-analytics.com/analytics.js (2 godziny)

W naszym teście czas odpowiedzi serwera wyniósł 0,29 sekundy. Czas odpowiedzi serwera może być wydłużany przez wiele czynników. Zapoznaj się z naszymi zaleceniami i dowiedz się, jak monitorować i mierzyć działania, które zajmują serwerowi najwięcej czasu.

Zmniejsz plik JavaScript zasobów, aby zredukować ich rozmiar o 517 B (21%).

  • Zmniejszenie http://inzynieria.com/scripts/galleries.js pozwoliło zredukować rozmiar o 517 B (21%) po kompresji.

Strona nie zawiera przekierowań. Dowiedz się więcej o unikaniu przekierowań strony docelowej.

Kod CSS jest zmniejszony. Dowiedz się więcej o zmniejszaniu kodu CSS.

Kod HTML jest zmniejszony. Dowiedz się więcej o zmniejszaniu kodu HTML.

Część strony widoczna na ekranie ma odpowiedni priorytet. Dowiedz się więcej o priorytetyzacji treści widocznej.

 
Kontakt Zamknij [x]

Nie jesteś zadowolony z wyniku audytu? Zleć optymalizację specjalistom!

Rozwiń
* pole wymagane
Administratorem Państwa danych osobowych jest Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. czytaj więcej
Pełna treść Polityki Prywatności
Regulamin strony