Kontakt: +48 61 271 42 60 kontakt@pozycjonowanie.pl

Wpisz adres strony internetowej

 
Frazy:
https://www.motofaktor.pl/

Audyt dla https://www.motofaktor.pl/, strony która zajmuje 2671044 miejsce w Globalnym Rankingu.

Twoja ocena

23 Styczeń 2019

3 /5
Domeny odsyłające
237
Czas na stronie
1:29
Odsłon na stronie
1
Domain Rank
36/100

Zrzut strony

Błędy krytyczne
3
Ostrzeżenia
3
Poprawne
18

Podziel się swoim wynikiem!


Darmowy widget! Wynik z audytu motofaktor.pl na Twojej stronie

Wstaw poniższy kod na swojej stronie internetowej (w stopce lub bocznej kolumnie).

Audyt stronyWynik audytu SEO
Powered by Pozycjonowanie.pl

Szybkość strony

31
Czas ładowania strony
7.95 s.
Waga strony
5.31MB
Liczba zapytań
146
Wskaźnik odrzuceń
92.9

Najczęściej wyszukiwane frazy

intercars katalog
28.26%
tdt
23.91%
feu vert
23.18%
ucando
23.14%
shell polska udział w rynku
22.89%

Analiza SEO (Pozycjonowania) 68 /100

Nie znaleziono znacznika META DESCRIPTION

Opis strony nie został odnaleziony. Uzupełnij znacznik META DESCRIPTION.

Wykryto linki dynamiczne

Na analizowanej stronie znajduje się 1 linków dynamicznych.

  • https://www.motofaktor.pl?pasID=MTA3MzQ=&pasZONE=NDIx

Zbyt mała liczba słów na stronie

Na stronie znajduje się zbyt mało treści.

Brak znacznika META KEYWORDS

Możesz uzupełnić znacznik META KEYWORDS, jednak nie jest to wymagane. Czynnik ten nie jest brany pod uwagę w ocenie audytu.

Na stronie wykorzystywane są linki NOFOLLOW

Sprawdź czy na pewno podane linki powinny mieć atrybut NOFOLLOW (W-link wewnętrzny, Z-link zewnętrzny)

  • [Z] FreshMail.pl - http://freshmail.pl
  • [Z] FreshMail.pl - http://freshmail.pl
  • [Z] FreshMail.pl - http://freshmail.pl

Skrypty osadzone w kodzie

W kodzie strony znaleziono 10 bezpośrednio osadzonych skryptów. Przenieś kod skryptów do plików zewnętrznych.

Jesteś wystarczająco popularny na Facebooku!

Znaleziono poprawny tytuł strony.

Znaleziono poprawnie uzupełniony adres kanoniczny.

Na stronie znaleziono prawidłowo zastosowane nagłówki

Znaleziono uzupełnione atrybuty ALT opisujące obrazy na stronie

Witryna posiada odpowiednią liczbę linków zewnętrznych

Odpowiednia liczba linków wewnętrznych

Na stronie nie znaleziono bezpośrednio osadzonych skryptów Flash

Nie wykryto elementów IFrame na stronie

Na Twojej stronie znaleziono kod Google Analytics

Plik robots.txt nie blokuje robotów internetowych.

Strona z błędem prawidłowo zwraca nagłówek 404.

Wykryto przekierowanie adresu url z bez www na www

Wykryto przekierowanie adresu url z bez https na https

W obrębie domeny usługa Wildcard jest wyłączona

Analiza wykazała, że usługa Wildcard jest wyłączona w obrębie domeny, a dynamiczne subdomeny zwracają nagłówek HTTP 404.

Twoja strona jest bezpieczna

Na Twojej stronie nie znaleziono zbyt dużych grafik.

Strona znajduje się w indeksie wyszukiwarki Google

Znalezione tagi H1-6

Newsletter

Robert Kierzek w Swiss Automotive Group

Steinhof - jak rodzinna firma urosła do rangi europejskiego lidera

"Stop Szarej Strefie" - skuteczny oręż czy walka z wiatrakami?

Aftermarket

Brembo wyróżnione za działania na rzecz ekologii

Cofanie liczników i badania techniczne w Komisji, DPF-y odrzucone

Czy źródłem problemów z układem doładowania zawsze jest turbosprężarka?

Dobór opon kluczem do bezpieczeństwa na drodze

Jak prawidłowo holować samochód?

Kiedy wymienić świece żarowe?

NAJNOWSZE

PROMOCJE

Pasek rozrządu z pompą wody Airtex do pojazdów Renault i Suzuki

Przyszłość oświetlenia samochodowego

Skraplacze Denso z technologią dochładzania

TOP lista europejskich dystrybutorów części motoryzacyjnych

To był rok 2018!

Wahania wskazówki temperatury płynu chłodzącego

Warsztat

Świece zapłonowe i fajki motocyklowe NGK na aftermarket

Więcej Aftermarket

Więcej Warsztat

Frazy w wyszukiwarce Google

Analiza najczęściej występujących na stronie słów (keywords)

Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
główna 1
strona 1
close 1
motofaktor 1
truck 1
Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
strona główna 1
Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach

Główne odnośniki wewnętrzne (internal links)

Wpływ mediów społecznościowych

Linki przychodzące (backlinks)

397k
Stron linkujących do
motofaktor.pl

Zaindeksowane strony w Google

Dużo
4k
Zaindeksowanych stron dla
motofaktor.pl

Rekord WHOIS

DOMAIN NAME:           motofaktor.pl
registrant type:       individual
nameservers:           ns1.nazwa.pl. [85.128.128.10]
                       ns2.nazwa.pl. [85.128.129.10]
                       ns3.nazwa.pl. [185.36.168.115]
created:               2011.08.17 12:41:31
last modified:         2017.03.05 18:39:43
renewal date:          2017.08.17 12:41:31

no option

dnssec:                Unsigned


REGISTRAR:
nazwa.pl sp. z o.o.

ul. Cystersów 20A  

31-553 Kraków

Polska/Poland

+48.801 33 22 33

+48.12 297 88 10 

+48.12 297 88 08

kontakt@nazwa.pl

www.nazwa.pl

WHOIS database responses: http://www.dns.pl/english/opiskomunikatow_en.html

WHOIS displays data with a delay not exceeding 15 minutes in relation to the .pl Registry system
Registrant data available at http://dns.pl/cgi-bin/en_whois.pl
Pokaż więcej...

Rekomendacje SEO (dotyczące pozycjonowania)

  • Meta tag DESCRIPTION

    Każda podstrona witryny powinna posiadać uzupełniony opis META DESCRIPTION. Utwórz treściwe znaczniki META DESCRIPTION, a następnie zamieść je w nagłówku <HEAD> każdej podstrony. Opis jest istotnym elementem w procesie pozycjonowania witryny. Jest to również jeden z kluczowych elementów zachęcających do wejścia na stronę z wyników wyszukiwania. Każda podstrona witryny powinna posiadać unikalny opis META DESCRIPTION.
  • Linki wewnętrzne

    Na stronie wykryto linki dynamiczne - mogą one utrudnić śledzenie linków przez roboty wyszukiwarek internetowych. Należy wymienić dynamiczne linki wewnętrzne na linki statyczne.
  • Rozbudowa treści strony

    Unikalna oraz wartościowa pod względem użytkowników treść na stronie jest bardzo ważna. Rozbuduj treści strony pamiętając, aby zachować ich unikalność.
  • Linki NOFOLLOW

    Za pomocą atrybutu rel="NOFOLLOW" wskazuje się robotom wyszukiwarek, które linki nie powinny przekazywać rankingu PageRank ani tekstu kotwicy. Upewnij się, czy podane linki powinny posiadać ten atrybut.
  • Skrypty w kodzie

    Roboty internetowe czytają tylko określoną ilość znaków. Ważne jest, aby skrypty były umieszczone w osobnych plikach, gdyż nie stanowią one przedmiotu zainteresowań robotów wyszukiwarek. Przeniesienie kodu skryptów do plików zewnętrznych skróci również czas ładowania strony.
  • Znacznik META KEYWORDS

    Nie posiadasz znacznika META KEYWORDS. Utwórz znacznik META KEYWORDS w sekcji <HEAD>, a następnie uzupełnij najistotniejszymi frazami kluczowymi dla danej podstrony. Każda podstrona powinna posiadać unikalne słowa kluczowe. Obecnie znacznik ten nie wpływa na pozycje w większości wyszukiwarek, więc jest to znacznik opcjonalny

Konkurencja w wynikach organicznych

Test szybkości strony 31 /100

Rekomendacje dotyczące szybkości strony

Zoptymalizuj grafiki, aby zredukować ich rozmiar o 2,2 MB (63%).

  • Kompresja https://www.motofaktor.pl/wp-content/uploads/2019/01/Gl_hkerzen_Motiv_74948_Teil_S-e1548056596575.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 1,8 MB (96%).
  • Kompresja https://www.motofaktor.pl/wp-content/uploads/2019/01/WPK-196001-1.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 79 KB (70%).
  • Kompresja https://www.motofaktor.pl/wp-content/uploads/2018/05/1523520514.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 46,4 KB (53%).
  • Kompresja https://www.motofaktor.pl/wp-content/uploads/2018/10/Photogenica-PHX71779649-1024x597.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 32 KB (30%).
  • Kompresja https://www.motofaktor.pl/wp-content/uploads/2018/12/Steinhof-117-1024x683.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 30,9 KB (19%).
  • Kompresja https://www.motofaktor.pl/wp-content/uploads/2019/01/Silnik-z-turbospr%C4%99%C5%BCark%C4%85-1024x683.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 27,5 KB (18%).
  • Kompresja https://www.motofaktor.pl/wp-content/uploads/2018/07/stare-cz%C4%99%C5%9Bci-samochodowe-1024x681.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 26,8 KB (18%).
  • Kompresja https://www.motofaktor.pl/wp-content/uploads/2018/11/Sejm-1024x683.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 24,8 KB (17%).
  • Kompresja https://www.motofaktor.pl/wp-content/uploads/2019/01/mPromocja-Jasol-Opoltrans.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 24,5 KB (35%).
  • Kompresja https://www.motofaktor.pl/wp-content/uploads/2019/01/mUlotka-Denckermann-2019.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 21,8 KB (36%).
  • Kompresja https://www.motofaktor.pl/wp-content/uploads/2018/10/Mechanicy-hamulec-2-1024x683.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 21 KB (17%).
  • Kompresja https://www.motofaktor.pl/wp-content/uploads/2019/01/m343_1548065134.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 19,9 KB (33%).
  • Kompresja https://www.motofaktor.pl/wp-content/uploads/2019/01/NGKSPARKPLUG_PR_Caps-1024x683.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 18,1 KB (25%).
  • Kompresja https://www.motofaktor.pl/wp-content/uploads/2019/01/mpromocja.centra.exide_.2019.polar_.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 17,9 KB (34%).
  • Kompresja https://www.motofaktor.pl/wp-content/uploads/2019/01/2019.01.22-01-Jak-prawid%C5%82owo-holowa%C4%87-samoch%C3%B3d-1024x683.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 17,6 KB (26%).

Skorzystaj z pamięci podręcznej przeglądarki w przypadku następujących zasobów:

  • https://www.motofaktor.pl/ (3 sekundy)
  • https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=UA-28560874-2 (15 minut)
  • https://www.google-analytics.com/analytics.js (2 godziny)

Zmniejsz plik CSS zasobów, aby zredukować ich rozmiar o 2,2 KB (26%).

  • Zmniejszenie https://www.motofaktor.pl/wp-content/themes/motofaktor/style.css?ver=4.9.9 pozwoliło zredukować rozmiar o 615 B (48%) po kompresji.
  • Zmniejszenie https://www.motofaktor.pl/wp-content/plugins/wppas/templates/css/wppas.css?ver=5.3.1 pozwoliło zredukować rozmiar o 591 B (24%) po kompresji.
  • Zmniejszenie https://www.motofaktor.pl/wp-content/plugins/wppas/public/assets/css/vbc/wppas_vbc_bnr.css?ver=5.3.1 pozwoliło zredukować rozmiar o 518 B (22%) po kompresji.
  • Zmniejszenie https://www.motofaktor.pl/wp-content/plugins/freshmail-integration/assets/css/style.css?ver=4.9.9 pozwoliło zredukować rozmiar o 309 B (44%) po kompresji.
  • Zmniejszenie https://www.motofaktor.pl/wp-includes/css/jquery-ui-dialog.min.css?ver=4.9.9 pozwoliło zredukować rozmiar o 174 B (12%) po kompresji.

Zmniejsz plik JavaScript zasobów, aby zredukować ich rozmiar o 6,7 KB (29%).

  • Zmniejszenie https://www.motofaktor.pl/wp-content/plugins/wppas/public/assets/js/vbc/__dv/jquery.wppas.vbc.js?ver=5.3.1 pozwoliło zredukować rozmiar o 2,9 KB (26%) po kompresji.
  • Zmniejszenie https://www.motofaktor.pl/wp-content/plugins/wppas/public/assets/js/dom-to-image.js?ver=5.3.1 pozwoliło zredukować rozmiar o 1,5 KB (27%) po kompresji.
  • Zmniejszenie https://www.motofaktor.pl/wp-content/plugins/wppas/templates/js/wppas.js?ver=4.9.9 pozwoliło zredukować rozmiar o 1,1 KB (45%) po kompresji.
  • Zmniejszenie https://www.motofaktor.pl/wp-content/plugins/wppas/public/assets/js/vbc/AjaxUpload.js?ver=4.9.9 pozwoliło zredukować rozmiar o 372 B (30%) po kompresji.
  • Zmniejszenie https://www.motofaktor.pl/wp-content/plugins/freshmail-integration/assets/js/user.js?ver=1.0 pozwoliło zredukować rozmiar o 332 B (45%) po kompresji.
  • Zmniejszenie https://www.motofaktor.pl/wp-content/plugins/wppas/templates/js/advertising.js?ver=4.9.9 pozwoliło zredukować rozmiar o 177 B (84%).
  • Zmniejszenie https://www.motofaktor.pl/wp-includes/js/jquery/ui/effect-shake.min.js?ver=1.11.4 pozwoliło zredukować rozmiar o 126 B (21%) po kompresji.
  • Zmniejszenie https://www.motofaktor.pl/wp-includes/js/jquery/ui/mouse.min.js?ver=1.11.4 pozwoliło zredukować rozmiar o 115 B (12%) po kompresji.

Usuń kod JavaScript blokujący renderowanie:

  • https://www.motofaktor.pl/wp-includes/js/jquery/jquery.js?ver=1.12.4
  • https://www.motofaktor.pl/wp-includes/js/jquery/jquery-migrate.min.js?ver=1.4.1
  • https://www.motofaktor.pl/wp-includes/js/plupload/moxie.min.js?ver=1.3.5
  • https://www.motofaktor.pl/wp-includes/js/plupload/plupload.min.js?ver=2.1.9
  • https://www.motofaktor.pl/wp-includes/js/plupload/handlers.min.js?ver=4.9.9
  • https://www.motofaktor.pl/wp-content/plugins/wppas/public/assets/js/vbc/AjaxUpload.js?ver=4.9.9
  • https://www.motofaktor.pl/wp-content/plugins/wppas/templates/js/advertising.js?ver=4.9.9
  • https://www.motofaktor.pl/wp-content/themes/motofaktor/js/vendor/modernizr.min.js?ver=3.3.1
  • https://www.motofaktor.pl/wp-content/themes/motofaktor/js/vendor/jquery.min.js?ver=4.9.9
  • https://www.motofaktor.pl/wp-content/themes/motofaktor/js/output.js?ver=4.9.9
  • https://www.motofaktor.pl/wp-content/themes/motofaktor/js/main.js?ver=4.9.9

Zoptymalizuj wyświetlanie CSS następujących URL-i:

  • https://fonts.googleapis.com/css?family=Lato
  • https://www.motofaktor.pl/wp-content/plugins/wppas/public/assets/css/vbc/wppas_vbc_bnr.css?ver=5.3.1
  • https://www.motofaktor.pl/wp-content/plugins/freshmail-integration/assets/css/style.css?ver=4.9.9
  • https://www.motofaktor.pl/wp-includes/css/dashicons.min.css?ver=4.9.9
  • https://www.motofaktor.pl/wp-includes/css/jquery-ui-dialog.min.css?ver=4.9.9
  • https://www.motofaktor.pl/wp-content/themes/motofaktor/css/bootstrap.min.css?ver=4.9.9
  • https://www.motofaktor.pl/wp-content/themes/motofaktor/css/bootstrap-theme.min.css?ver=3.3.7
  • https://www.motofaktor.pl/wp-content/themes/motofaktor/css/font-awesome.min.css?ver=4.7.0
  • https://www.motofaktor.pl/wp-content/themes/motofaktor/css/output.css?ver=4.9.9
  • https://www.motofaktor.pl/wp-content/themes/motofaktor/css/main.css?ver=4.9.9
  • https://www.motofaktor.pl/wp-content/themes/motofaktor/style.css?ver=4.9.9

Strona nie zawiera przekierowań. Dowiedz się więcej o unikaniu przekierowań strony docelowej.

Kompresja jest stosowana. Dowiedz się więcej o stosowaniu kompresji.

Serwer odpowiedział szybko. Dowiedz się więcej o optymalizacji czasu odpowiedzi serwera.

Kod HTML jest zmniejszony. Dowiedz się więcej o zmniejszaniu kodu HTML.

Część strony widoczna na ekranie ma odpowiedni priorytet. Dowiedz się więcej o priorytetyzacji treści widocznej.

 
Kontakt Zamknij [x]

Nie jesteś zadowolony z wyniku audytu? Zleć optymalizację specjalistom!

Rozwiń
* pole wymagane
Administratorem Państwa danych osobowych jest Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. czytaj więcej
Pełna treść Polityki Prywatności
Regulamin strony