Kontakt: +48 61 271 42 60 kontakt@pozycjonowanie.pl

Wpisz adres strony internetowej

 
Frazy:
http://www.motofaktor.pl/

Audyt dla http://www.motofaktor.pl/, strony która zajmuje 1608832 miejsce w Globalnym Rankingu.

Twoja ocena

24 Luty 2017

3 /5
Domeny odsyłające
428
Czas na stronie
1:37
Odsłon na stronie
1.6
Domain Rank
49/100

Zrzut strony

Błędy krytyczne
4
Ostrzeżenia
7
Poprawne
13

Podziel się swoim wynikiem!


Darmowy widget! Wynik z audytu motofaktor.pl na Twojej stronie

Wstaw poniższy kod na swojej stronie internetowej (w stopce lub bocznej kolumnie).

Darmowy SEO audyt onlineWynik audytu SEO
Powered by Pozycjonowanie.pl

Szybkość strony

25
Czas ładowania strony
7.53 s.
Waga strony
4.02MB
Liczba zapytań
170
Wskaźnik odrzuceń
74.5

Najczęściej wyszukiwane frazy

quick vision
37.55%
interparts
36.64%
ucando
30.2%
auto partner
29.19%
quick vios
25.76%

Analiza SEO (Pozycjonowania) 51 /100

Zbyt dużo linków wewnętrznych

Na stronie znaleziono 117 linków wewnętrznych. Optymalna liczba linków nie powinna przekraczać 100

Wykryto linki dynamiczne

Na analizowanej stronie znajduje się 3 linków dynamicznych.

  • http://www.motofaktor.pl?x=close
  • http://www.motofaktor.plcount.php?id=1301
  • http://www.motofaktor.plcount.php?id=1301

Plik robots.txt nie odpowiada

Przy próbie odwołania do pliku robots.txt zwracany jest status HTTP: 302

Wildcard - dynamiczne subdomeny

W obrębie domeny wykryto włączoną usługę Wildcard.

Brak popularności na Facebooku

Witryna posiada bardzo małą liczbę polubień na Facebooku.

Brak popularności w GooglePlus

Posiadasz bardzo mało Plusów.

Opis strony jest zbyt krótki

Opis strony jest zbyt krótki. Rozszerz opis strony uzupełniają najistotniejsze informacje. Minimalna długość opisu to 80 znaków

  • "" 0 znaków.

Brak adresu kanonicznego

Nie znaleziono znacznika LINK CANONICAL. Uzupełnij brakujący znacznik.

Na stronie występują zbyt długie, bądź zbyt krótkie nagłówki

Optymalna długość nagłówka to od 5 do 100 znaków

  • H1: "Bosch: Internet rzeczy w motoryzacji na Mobile World Congress 2017" 66 znaków.
  • H1: "GUS: mikroprzedsiębiostwa w coraz lepszej kondycji" 50 znaków.
  • H1: "Michelin: testy opony Pilot Sport 4S w Kaliforni" 48 znaków.
  • H1: "NCBR: zakończyła się ocena formalna wniosków w konkursie INNOMOTO" 65 znaków.
  • H1: "Oponeo.pl: dwucyfrowy wzrost sprzedaży w 2016 r." 48 znaków.
  • H1: "DT Spare Parts: filmy instruktażowe dla mechaników" 50 znaków.
  • H1: "Bosch: Internet rzeczy w motoryzacji na Mobile World Congress 2017" 66 znaków.
  • H1: "Fota: szansa na restrukturyzację firmy" 38 znaków.
  • H1: "Texa: spotkania techniczne Bike Tour 2017 " 42 znaków.
  • H1: "GUS: mikroprzedsiębiostwa w coraz lepszej kondycji" 50 znaków.
  • H1: "Inter Cars: katalog wyposażenia warsztatów Sonic" 48 znaków.
  • H1: "Auto Partner SA: linki hamulca ręcznego Triscan" 47 znaków.
  • H1: "Meyle: firma uzyskała status dostawcy preferowanego grupy ATR" 61 znaków.
  • H1: "Auto Partner SA: spółka nominowana do nagrody 'Debiut roku'" 59 znaków.
  • H1: "SKF: firma niezawodnym partnerem w transporcie ciężarowym" 57 znaków.

Obrazy powinny posiadać uzupełniony atrybut ALT

Znaleziono obrazy, które mają pusty atrybut ALT lub nie posiadają go wcale.

  • images/WR-button2.jpg

Przekierowanie strony błędu 404

Błędne adresy url przekierowywane są z nagłówkiem HTTP 302.

Znaleziono poprawny tytuł strony.

Znaleziono poprawnie uzupełnione słowa kluczowe strony.

Na stronie znaleziono prawidłowo zastosowane nagłówki

Na stronie nie występują linki NOFOLLOW

Witryna posiada odpowiednią liczbę linków zewnętrznych

Nie znaleziono skryptów bezpośrednio umieszczonych w kodzie strony

Na stronie nie znaleziono bezpośrednio osadzonych skryptów Flash

Na Twojej stronie znaleziono kod Google Analytics

Wykryto przekierowanie adresu url z bez www na www

Twoja strona jest bezpieczna

Na stronie znajduje się optymalna ilość treści

Na Twojej stronie nie znaleziono zbyt dużych grafik.

Strona znajduje się w indeksie wyszukiwarki Google

Znalezione tagi H1-6

Amtra: nowości Moje Auto Virage

Auto Partner SA: linki hamulca ręcznego Triscan

Auto Partner SA: spółka nominowana do nagrody 'Debiut roku'

Bosch: Internet rzeczy w motoryzacji na Mobile World Congress 2017

DT Spare Parts: filmy instruktażowe dla mechaników

FILMY

Fota: szansa na restrukturyzację firmy

GUS: mikroprzedsiębiostwa w coraz lepszej kondycji

Inter Cars: katalog wyposażenia warsztatów Sonic

Inter Cars: marcowe szkolenia

Meyle: firma uzyskała status dostawcy preferowanego grupy ATR

Michelin: testy opony Pilot Sport 4S w Kaliforni

NA POBOCZU

NCBR: zakończyła się ocena formalna wniosków w konkursie INNOMOTO

Oponeo.pl: dwucyfrowy wzrost sprzedaży w 2016 r.

PROMOCJE

SKF: firma niezawodnym partnerem w transporcie ciężarowym

Syreny wrócą na warszawski Żerań?

Sztuczna inteligencja Forda

Texa: spotkania techniczne Bike Tour 2017

Ursus: porozumienie o współpracy z ITMCO

WARSZTAT 24/7

Yokohama: opona Geolandar A/T G015

200 elektrycznych Nissanów dla Wrocławia

Boisz się smogu?

Grupa Metelli

Nowa technologia Metelli

Polski samochód elektryczny coraz bliżej

Poświęcił swoją Teslę dla ratowania drugiego kierowcy

Rozwiązanie szyte na miarę

Rozładowany akumulator

Siedzenie, które wita kierowcę

Świece żarowe GN z funkcją dogrzewania

Frazy w wyszukiwarce Google

Analiza najczęściej występujących na stronie słów (keywords)

Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
nbsp 24
aktualności 18
produkty 10
nowe 8
wszystkie 7
Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
mobile world 4
world congress 4
inter cars 4
auto partner 4
wszystkie produkty 4
Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
mobile world congress 4
bosch zaprezentuje swoje 2
hamulca ręcznego triscan 2
internetu rzeczy min 2
pokazało projekt syreny 2

Główne odnośniki wewnętrzne (internal links)

Wpływ mediów społecznościowych

Linki przychodzące (backlinks)

84k
Stron linkujących do
motofaktor.pl

Zaindeksowane strony w Google

Dużo
61k
Zaindeksowanych stron dla
motofaktor.pl

Rekord WHOIS

DOMAIN NAME:           motofaktor.pl
registrant type:       individual
nameservers:           ns1.nazwa.pl. [85.128.128.10]
                       ns2.nazwa.pl. [85.128.129.10]
                       ns3.nazwa.pl. [185.36.168.115]
created:               2011.08.17 12:41:31
last modified:         2017.03.05 18:39:43
renewal date:          2017.08.17 12:41:31

no option

dnssec:                Unsigned


REGISTRAR:
nazwa.pl sp. z o.o.

ul. Cystersów 20A  

31-553 Kraków

Polska/Poland

+48.801 33 22 33

+48.12 297 88 10 

+48.12 297 88 08

kontakt@nazwa.pl

www.nazwa.pl

WHOIS database responses: http://www.dns.pl/english/opiskomunikatow_en.html

WHOIS displays data with a delay not exceeding 15 minutes in relation to the .pl Registry system
Registrant data available at http://dns.pl/cgi-bin/en_whois.pl
Pokaż więcej...

Rekomendacje SEO (dotyczące pozycjonowania)

  • Linki wewnętrzne

    Na stronie jest zbyt dużo linków wewnętrznych. Odpowiednie linkowanie wewnętrzne strony poprawia jej indeksację w wynikach wyszukiwania. Optymalna liczba linków wewnętrznych nie powinna przekraczać 100.
  • Linki wewnętrzne

    Na stronie wykryto linki dynamiczne - mogą one utrudnić śledzenie linków przez roboty wyszukiwarek internetowych. Należy wymienić dynamiczne linki wewnętrzne na linki statyczne.
  • Plik robots.txt

    Pliku robots.txt używa się do określania czynności na które pozwala się, bądź zakazuje Robotom Wyszukiwarek na danej stronie. Jest on bardzo ważny z punktu poprawnego indeksowania witryny oraz określania, których podstron/katalogów nie chcemy wyświetlać w wynikach wyszukiwania. Popraw działanie pliku robots.txt, a w przypadku jego braku - utwórz go.
  • DNS Wildcard

    Usługa DNS Wildcard umożliwia między innymi przejście na swoją domenę z wszystkich nazw jakie użytkownik wpisze poprzedzając kropką nazwę domeny. Pozostawienie dynamicznych subdomen bez prawidłowej konfiguracji może negatywnie wpłynąć na ocenę witryny przez Roboty Wyszukiwarek. Zatem, jeśli nie korzystasz z dynamicznych subdomen skontaktuj się z administratorem serwera w celu wyłączenia usługi DNS Wildcard.
  • Popularność na Facebooku

    Zwiększ popularność strony na Facebooku poprzez publikowanie ciekawych treści oraz nowości. Treści powinny być na tyle atrakcyjne, aby użytkownicy polecali je swoim znajomym.
  • Zwiększenie popularności w GooglePlus

    Twoja witryna nie jest popularna w GooglePlus. Zwiększ popularność strony w GooglePlus publikując ciekawe treści, atrakcyjne dla użytkowników.
  • Meta tag DESCRIPTION

    Opis na Twojej stronie jest zbyt krótki. Ważne jest, aby opis strony nie był krótszy niż 80 znaków. W innym przypadku jego treść zostanie wygenerowana na podstawie treści strony, co oznacza, że w wielu przypadkach jego treść nie będzie wystarczająco treściwa. Każda podstrona witryny powinna posiadać unikalny opis META DESCRIPTION.
  • Adres kanoniczny

    Adresy kanoniczne stosuje się na podstronach na których znajduje się powielona treść, a której z różnych przyczyn nie można ani usunąć ani przekierować na podstronę na której znajduje się oryginalna treść. Adresów kanonicznych używa się także do zabezpieczania treści przed kopiowaniem na inne serwisy. W tym przypadku adres kanoniczny powinien wskazywać aktualną podstronę na której znajduje się użytkownik. Znacznik ten informuje roboty wyszukiwarek, na jakiej podstronie znajduje się oryginalna treść.
  • Nagłówki

    Niektóre nagłówki w obrębie analizowanej strony są zbyt długie, bądź zbyt krótkie. Należy poprawić nagłówki na stronie tak, aby ich długość mieściła się w przedziale od 5 do 100 znaków.
  • Atrybuty ALT

    Niektóre grafiki nie posiadają atrybutu ALT, bądź jest on pusty. Uzupełnienie atrybutów ALT zgodnie z zawartością grafiki ma ogromne znaczenie. Pozwala on pokazać osobom, które z przyczyn technicznych nie mogą wyświetlić obrazu, co przedstawia dana grafika.
  • Nagłówek 404

    Bardzo ważne jest, aby nieistniejące adresy url w obrębie witryny wyświetlały stronę błędu oraz zwracały kod nagłówka HTTP 404. Przekierowanie takich adresów np. na domenę główną może wykorzystane do depozycjonowania witryny przez konkurencję.

Konkurencja w wynikach organicznych

Test szybkości strony 25 /100

Rekomendacje dotyczące szybkości strony

Skorzystaj z pamięci podręcznej przeglądarki w przypadku następujących zasobów:

  • http://www.motofaktor.pl/images/1467017278.jpg (data ważności nie określona)
  • http://www.motofaktor.pl/images/1487083153.jpg (data ważności nie określona)
  • http://www.motofaktor.pl/images/1487232163.jpg (data ważności nie określona)
  • http://www.motofaktor.pl/images/1487849195.jpg (data ważności nie określona)
  • http://www.motofaktor.pl/images/1487851527.jpg (data ważności nie określona)
  • http://www.motofaktor.pl/images/WR-button2.jpg (data ważności nie określona)
  • http://www.motofaktor.pl/images/arrow.jpg (data ważności nie określona)
  • http://www.motofaktor.pl/images/banners/ban1487343235.gif (data ważności nie określona)
  • http://www.motofaktor.pl/images/bgn.png (data ważności nie określona)
  • http://www.motofaktor.pl/images/close.png (data ważności nie określona)
  • http://www.motofaktor.pl/images/fb.png (data ważności nie określona)
  • http://www.motofaktor.pl/images/kreska.jpg (data ważności nie określona)
  • http://www.motofaktor.pl/images/loading.gif (data ważności nie określona)
  • http://www.motofaktor.pl/images/logo_footer.png (data ważności nie określona)
  • http://www.motofaktor.pl/images/logopromoto.png (data ważności nie określona)

W naszym teście czas odpowiedzi serwera wyniósł 0,82 sekundy. Czas odpowiedzi serwera może być wydłużany przez wiele czynników. Zapoznaj się z naszymi zaleceniami i dowiedz się, jak monitorować i mierzyć działania, które zajmują serwerowi najwięcej czasu.

Zmniejsz plik JavaScript zasobów, aby zredukować ich rozmiar o 84,5 KB (39%).

  • Zmniejszenie http://code.jquery.com/ui/1.9.2/jquery-ui.js pozwoliło zredukować rozmiar o 38,3 KB (36%) po kompresji.
  • Zmniejszenie http://code.jquery.com/jquery-1.8.3.js pozwoliło zredukować rozmiar o 37,1 KB (48%) po kompresji.
  • Zmniejszenie http://www.motofaktor.pl/libs/jquery.carouFredSel-6.2.1.js pozwoliło zredukować rozmiar o 4 KB (22%) po kompresji.
  • Zmniejszenie http://www.motofaktor.pl/libs/validate.js pozwoliło zredukować rozmiar o 3,1 KB (32%) po kompresji.
  • Zmniejszenie http://www.motofaktor.pl/libs/js.js pozwoliło zredukować rozmiar o 1,4 KB (27%) po kompresji.
  • Zmniejszenie http://www.motofaktor.pl/lightbox/js/lightbox.js pozwoliło zredukować rozmiar o 657 B (25%) po kompresji.

Usuń kod JavaScript blokujący renderowanie:

  • http://maps.google.com/maps/api/js?sensor=false
  • http://code.jquery.com/jquery-1.8.3.js
  • http://code.jquery.com/ui/1.9.2/jquery-ui.js
  • http://www.motofaktor.pl/libs/validate.js
  • http://www.motofaktor.pl/lightbox/js/lightbox.js
  • http://www.motofaktor.pl/libs/jquery.carouFredSel-6.2.1.js
  • http://www.motofaktor.pl/libs/js.js
  • http://www.motofaktor.pl/libs/swfobject.js

Zoptymalizuj wyświetlanie CSS następujących URL-i:

  • http://fonts.googleapis.com/css?family=Roboto&subset=latin,cyrillic-ext,greek-ext,greek,vietnamese,latin-ext,cyrillic
  • http://code.jquery.com/ui/1.9.0/themes/base/jquery-ui.css
  • http://www.motofaktor.pl/libs/styles.css
  • http://www.motofaktor.pl/lightbox/css/lightbox.css

Zoptymalizuj grafiki, aby zredukować ich rozmiar o 2,2 MB (88%).

  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie http://www.motofaktor.pl/images/1487849195.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 300,5 KB (redukcja o 97%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie http://www.motofaktor.pl/images/1487851527.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 273,5 KB (redukcja o 97%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie http://www.motofaktor.pl/images/products/1487836829.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 261 KB (redukcja o 98%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie http://www.motofaktor.pl/images/1487083153.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 250,6 KB (redukcja o 96%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie http://www.motofaktor.pl/images/products/1487844076.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 194,2 KB (redukcja o 98%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie http://www.motofaktor.pl/images/1487232163.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 156,6 KB (redukcja o 95%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie http://www.motofaktor.pl/images/promotion/min/1487662595.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 65,6 KB (redukcja o 87%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie http://www.motofaktor.pl/images/promotion/min/1487747543.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 62,8 KB (redukcja o 87%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie http://www.motofaktor.pl/images/promotion/min/1487316387.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 58 KB (redukcja o 87%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie http://www.motofaktor.pl/images/promotion/min/1487835682.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 55,4 KB (redukcja o 87%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie http://www.motofaktor.pl/images/products/1487840985.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 44,6 KB (redukcja o 94%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie http://www.motofaktor.pl/images/promotion/min/1487834306.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 40,2 KB (redukcja o 85%).
  • Kompresja http://www.motofaktor.pl/images/1467017278.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 29,3 KB (64%).
  • Kompresja http://www.motofaktor.pl/images/min/1487756346.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 21,6 KB (67%).
  • Kompresja http://www.motofaktor.pl/images/min/1487939980.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 21,4 KB (66%).

Zmniejsz plik CSS zasobów, aby zredukować ich rozmiar o 2,4 KB (21%).

  • Zmniejszenie http://code.jquery.com/ui/1.9.0/themes/base/jquery-ui.css pozwoliło zredukować rozmiar o 1,4 KB (24%) po kompresji.
  • Zmniejszenie http://www.motofaktor.pl/libs/styles.css pozwoliło zredukować rozmiar o 1 007 B (18%) po kompresji.

Zmniejsz plik HTML zasobów, aby zredukować ich rozmiar o 1,3 KB (15%).

  • Zmniejszenie http://www.motofaktor.pl/ pozwoliło zredukować rozmiar o 1,3 KB (15%) po kompresji.

Nie udało się w całości wyrenderować części strony widocznej na ekranie. Zwykle oznacza to, że do wyrenderowania tej części strony konieczne jest wczytanie dodatkowych zasobów po parsowaniu HTML. Nadaj priorytet części strony widocznej na ekranie bezpośrednio w kodzie HTML, aby renderować ją prawidłowo.

  • Udało się wyrenderować tylko 27% ostatecznej treści górnej części strony w ramach pełnej odpowiedzi HTML (snapshot:12).

Strona nie zawiera przekierowań. Dowiedz się więcej o unikaniu przekierowań strony docelowej.

Kompresja jest stosowana. Dowiedz się więcej o stosowaniu kompresji.

 
Kontakt Zamknij [x]

Nie jesteś zadowolony z wyniku audytu? Zleć optymalizację specjalistom!

Rozwiń
* pole wymagane