Kontakt: +48 61 271 42 60 kontakt@pozycjonowanie.pl

Wpisz adres strony internetowej

 
Frazy:
http://seat-racing.pl/

Audyt dla http://seat-racing.pl/

Twoja ocena

24 Luty 2017

2+ /5
Domeny odsyłające
222
Czas na stronie
0
Odsłon na stronie
0
Domain Rank
39/100

Zrzut strony

Błędy krytyczne
4
Ostrzeżenia
6
Poprawne
13

Podziel się swoim wynikiem!


Darmowy widget! Wynik z audytu seat-racing.pl na Twojej stronie

Wstaw poniższy kod na swojej stronie internetowej (w stopce lub bocznej kolumnie).

Audyt stronyWynik audytu SEO
Powered by Pozycjonowanie.pl

Szybkość strony

14
Czas ładowania strony
16.9 s.
Waga strony
13.25MB
Liczba zapytań
170
Wskaźnik odrzuceń
0

Najczęściej wyszukiwane frazy

seat
100%
racingflex
28.8%
górny sport
20.86%
seatklub
20.76%
wśród seatów
20.73%

Analiza SEO (Pozycjonowania) 48 /100

Nie znaleziono znacznika META DESCRIPTION

Opis strony nie został odnaleziony. Uzupełnij znacznik META DESCRIPTION.

Zbyt dużo linków wewnętrznych

Na stronie znaleziono 159 linków wewnętrznych. Optymalna liczba linków nie powinna przekraczać 100

Wykryto linki dynamiczne

Na analizowanej stronie znajduje się 5 linków dynamicznych.

  • http://seat-racing.pl/?cat=all&sub=all
  • http://seat-racing.pl/?cat=all&sub=5
  • http://seat-racing.pl/?cat=all&sub=7
  • http://seat-racing.pl/?cat=all&sub=4
  • http://seat-racing.pl/?cat=all&sub=1

Wildcard - dynamiczne subdomeny

W obrębie domeny wykryto włączoną usługę Wildcard.

Brak popularności w GooglePlus

Posiadasz bardzo mało Plusów.

Brak znacznika META KEYWORDS

Możesz uzupełnić znacznik META KEYWORDS, jednak nie jest to wymagane. Czynnik ten nie jest brany pod uwagę w ocenie audytu.

Brak adresu kanonicznego

Nie znaleziono znacznika LINK CANONICAL. Uzupełnij brakujący znacznik.

Na stronie występują zbyt długie, bądź zbyt krótkie nagłówki

Optymalna długość nagłówka to od 5 do 100 znaków

  • H1: "" 0 znaków.
  • H1: "" 0 znaków.
  • H1: "" 0 znaków.
  • H1: "" 0 znaków.
  • H1: "" 0 znaków.
  • H1: "" 0 znaków.
  • H1: "" 0 znaków.
  • H1: "" 0 znaków.
  • H1: "" 0 znaków.
  • H1: "" 0 znaków.
  • H1: "" 0 znaków.
  • H1: "" 0 znaków.
  • H1: "" 0 znaków.
  • H1: "" 0 znaków.
  • H1: "" 0 znaków.

Obrazy powinny posiadać uzupełniony atrybut ALT

Znaleziono obrazy, które mają pusty atrybut ALT lub nie posiadają go wcale.

  • http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2014/08/banner1_01.png
  • http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2014/07/slider-four_01.png
  • http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2014/08/banner2_01.png
  • http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2014/08/banner3_01.png
  • http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2014/07/banner.jpg
  • //statsweb.pl/stats/piwik.php?idsite=4

Skrypty osadzone w kodzie

W kodzie strony znaleziono 4 bezpośrednio osadzonych skryptów. Przenieś kod skryptów do plików zewnętrznych.

Jesteś wystarczająco popularny na Facebooku!

Strona znajduje się w indeksie wyszukiwarki Google

Znaleziono poprawny tytuł strony.

Na stronie znaleziono prawidłowo zastosowane nagłówki

Na stronie nie występują linki NOFOLLOW

Witryna posiada odpowiednią liczbę linków zewnętrznych

Na stronie nie znaleziono bezpośrednio osadzonych skryptów Flash

Na Twojej stronie znaleziono kod Google Analytics

Plik robots.txt nie blokuje robotów internetowych.

Strona z błędem prawidłowo zwraca nagłówek 404.

Twoja strona jest bezpieczna

Na stronie znajduje się optymalna ilość treści

Na Twojej stronie nie znaleziono zbyt dużych grafik.

Lokalizacja

Millrace Road

Millrace Rd, Capitol Heights, MD 20743, Stany Zjednoczone

Znalezione tagi H1-6

ODWIEDŹ:

Seat Racing

Sortuj:

4nano

4nano Time Attack Challenge 2015

Antolek Interactive

CTR Tuning

Finał 4nano Time Attack Challenge

Fotorelacja z Seat-Racing XI by Turbonews.pl

Górny Sport Garage

HustlaOnline

II Runda Time Attack Challenge Toruń

III Runda Time Attack Challenge + XI Oficjalny Zlot Seat-Racing

IV Runda Time Attack Challenge Gostyń 27.09.2014

Motorsportoils.pl

Nowa strona Seat-Racing

Nowy Oficjalny kanał YouTube

Nowy Partner S-R

Nowy klubowicz – Baki

Nowy klubowicz – STM

Oficjalne wyniki XI Zlotu S-R oraz TACh Radom

Petycja dot. budowy centrum sportów motorowych w Gdańsku

Podsumowanie I Rundy 4nano TA Challenge Kielce

Podsumowanie po III rundzie 4nano Time Attack Challenge

Racing Flex

ReklamowyGadżet.pl

Runda finałowa Time Attack Gostyń 2014

ST AutoDetailing

Styletuning.pl

Test nowego Leona Cupra 280

Turbonews.pl

Wyniki I Rundy Time Attack Challenge Kielce

Wyniki II Rundy Time Attack Challenge Toruń

Wyniki II rundy 4nano Time Attack Challenge

Wyniki z treningu 4nano Time Attack Challenge 2015

XI Zlot Seat-Racing + Time Attack Chalenge 2014

XI Zlot Seat-Racing podsumowanie.

-01.09.14 / 09:09

-03.09.14 / 16:09

-08.04.15 / 23:04

-09.09.14 / 19:09

-15.09.14 / 09:09

-16.09.14 / 12:09

-17.09.15 / 01:09

-17.09.15 / 02:09

-18.06.15 / 10:06

-20.05.15 / 16:05

-22.04.15 / 09:04

-29.09.14 / 18:09

-31.08.14 / 18:08

Frazy w wyszukiwarce Google

Analiza najczęściej występujących na stronie słów (keywords)

Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
dalej 34
czytaj 34
więcejhellip 34
attack 20
time 20
Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
czytaj dalej 34
time attack 20
attack challenge 17
4nano time 5
runda time 5
Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
time attack challenge 17
4nano time attack 5
runda time attack 5
rundy time attack 3
test nowego leona 2

Główne odnośniki wewnętrzne (internal links)

Wpływ mediów społecznościowych

Linki przychodzące (backlinks)

68k
Stron linkujących do
seat-racing.pl

Zaindeksowane strony w Google

Dużo
5k
Zaindeksowanych stron dla
seat-racing.pl

Rekord WHOIS

DOMAIN NAME:           seat-racing.pl
registrant type:       individual
nameservers:           ns1.bezpiecznemedia.com. 
                       ns2.bezpiecznemedia.com. 
                       ns3.bezpiecznemedia.com. 
created:               2003.08.12 12:47:26
last modified:         2017.03.04 02:56:06
renewal date:          2017.08.12 12:47:26

no option

dnssec:                Unsigned


REGISTRAR:
nazwa.pl sp. z o.o.

ul. Cystersów 20A  

31-553 Kraków

Polska/Poland

+48.801 33 22 33

+48.12 297 88 10 

+48.12 297 88 08

kontakt@nazwa.pl

www.nazwa.pl

WHOIS database responses: http://www.dns.pl/english/opiskomunikatow_en.html

WHOIS displays data with a delay not exceeding 15 minutes in relation to the .pl Registry system
Registrant data available at http://dns.pl/cgi-bin/en_whois.pl
Pokaż więcej...

Rekomendacje SEO (dotyczące pozycjonowania)

  • Meta tag DESCRIPTION

    Każda podstrona witryny powinna posiadać uzupełniony opis META DESCRIPTION. Utwórz treściwe znaczniki META DESCRIPTION, a następnie zamieść je w nagłówku <HEAD> każdej podstrony. Opis jest istotnym elementem w procesie pozycjonowania witryny. Jest to również jeden z kluczowych elementów zachęcających do wejścia na stronę z wyników wyszukiwania. Każda podstrona witryny powinna posiadać unikalny opis META DESCRIPTION.
  • Linki wewnętrzne

    Na stronie jest zbyt dużo linków wewnętrznych. Odpowiednie linkowanie wewnętrzne strony poprawia jej indeksację w wynikach wyszukiwania. Optymalna liczba linków wewnętrznych nie powinna przekraczać 100.
  • Linki wewnętrzne

    Na stronie wykryto linki dynamiczne - mogą one utrudnić śledzenie linków przez roboty wyszukiwarek internetowych. Należy wymienić dynamiczne linki wewnętrzne na linki statyczne.
  • DNS Wildcard

    Usługa DNS Wildcard umożliwia między innymi przejście na swoją domenę z wszystkich nazw jakie użytkownik wpisze poprzedzając kropką nazwę domeny. Pozostawienie dynamicznych subdomen bez prawidłowej konfiguracji może negatywnie wpłynąć na ocenę witryny przez Roboty Wyszukiwarek. Zatem, jeśli nie korzystasz z dynamicznych subdomen skontaktuj się z administratorem serwera w celu wyłączenia usługi DNS Wildcard.
  • Zwiększenie popularności w GooglePlus

    Twoja witryna nie jest popularna w GooglePlus. Zwiększ popularność strony w GooglePlus publikując ciekawe treści, atrakcyjne dla użytkowników.
  • Adres kanoniczny

    Adresy kanoniczne stosuje się na podstronach na których znajduje się powielona treść, a której z różnych przyczyn nie można ani usunąć ani przekierować na podstronę na której znajduje się oryginalna treść. Adresów kanonicznych używa się także do zabezpieczania treści przed kopiowaniem na inne serwisy. W tym przypadku adres kanoniczny powinien wskazywać aktualną podstronę na której znajduje się użytkownik. Znacznik ten informuje roboty wyszukiwarek, na jakiej podstronie znajduje się oryginalna treść.
  • Nagłówki

    Niektóre nagłówki w obrębie analizowanej strony są zbyt długie, bądź zbyt krótkie. Należy poprawić nagłówki na stronie tak, aby ich długość mieściła się w przedziale od 5 do 100 znaków.
  • Atrybuty ALT

    Niektóre grafiki nie posiadają atrybutu ALT, bądź jest on pusty. Uzupełnienie atrybutów ALT zgodnie z zawartością grafiki ma ogromne znaczenie. Pozwala on pokazać osobom, które z przyczyn technicznych nie mogą wyświetlić obrazu, co przedstawia dana grafika.
  • Skrypty w kodzie

    Roboty internetowe czytają tylko określoną ilość znaków. Ważne jest, aby skrypty były umieszczone w osobnych plikach, gdyż nie stanowią one przedmiotu zainteresowań robotów wyszukiwarek. Przeniesienie kodu skryptów do plików zewnętrznych skróci również czas ładowania strony.
  • Znacznik META KEYWORDS

    Nie posiadasz znacznika META KEYWORDS. Utwórz znacznik META KEYWORDS w sekcji <HEAD>, a następnie uzupełnij najistotniejszymi frazami kluczowymi dla danej podstrony. Każda podstrona powinna posiadać unikalne słowa kluczowe. Obecnie znacznik ten nie wpływa na pozycje w większości wyszukiwarek, więc jest to znacznik opcjonalny

Konkurencja w wynikach organicznych

Test szybkości strony 14 /100

Rekomendacje dotyczące szybkości strony

Skorzystaj z pamięci podręcznej przeglądarki w przypadku następujących zasobów:

  • http://seat-racing.pl/whcookies.js (data ważności nie określona)
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/css/flexslider.css (data ważności nie określona)
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/css/reset.css (data ważności nie określona)
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/css/rwd.css (data ważności nie określona)
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/css/style.css (data ważności nie określona)
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/dist/css/bootstrap.css (data ważności nie określona)
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/dist/js/bootstrap.min.js (data ważności nie określona)
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/img/dotted.png (data ważności nie określona)
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/img/line-shape.png (data ważności nie określona)
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/img/logo.png (data ważności nie określona)
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/inc/map/jquery.twism.js (data ważności nie określona)
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/js/flexslider.js (data ważności nie określona)
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/js/main.js (data ważności nie określona)
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/style.css (data ważności nie określona)
  • http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2014/07/banner.jpg (data ważności nie określona)

Usuń kod JavaScript blokujący renderowanie:

  • http://seat-racing.pl/wp-includes/js/jquery/jquery.js?ver=1.11.1
  • http://seat-racing.pl/wp-includes/js/jquery/jquery-migrate.min.js?ver=1.2.1
  • http://seat-racing.pl/whcookies.js
  • http://seat-racing.pl/wp-content/plugins/contact-form-7/includes/js/jquery.form.min.js?ver=3.51.0-2014.06.20
  • http://seat-racing.pl/wp-content/plugins/contact-form-7/includes/js/scripts.js?ver=4.2.1
  • http://seat-racing.pl/whcookies.js
  • http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.11.0/jquery.min.js
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/js/flexslider.js
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/js/fancyBox/jquery.fancybox.js?v=2.1.4
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/dist/js/bootstrap.min.js
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/js/main.js
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/inc/map/jquery.twism.js

Zoptymalizuj wyświetlanie CSS następujących URL-i:

  • http://seat-racing.pl/wp-content/plugins/contact-form-7/includes/css/styles.css?ver=4.2.1
  • http://seat-racing.pl/wp-content/plugins/wp-google-maps/css/wpgmza_style.css?ver=6.3.02
  • http://seat-racing.pl/wp-content/plugins/wp-pagenavi-style/css/css3_black.css?ver=1.0
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/dist/css/bootstrap.css
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/style.css
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/css/reset.css
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/css/rwd.css
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/css/style.css
  • http://fonts.googleapis.com/css?family=Open+Sans+Condensed:300,700&subset=latin,latin-ext,greek
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/css/flexslider.css
  • http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/js/fancyBox/jquery.fancybox.css?v=2.1.4
  • http://maxcdn.bootstrapcdn.com/font-awesome/4.1.0/css/font-awesome.min.css

Zoptymalizuj grafiki, aby zredukować ich rozmiar o 3,8 MB (41%).

  • Kompresja http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2014/07/banner.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 688,5 KB (82%).
  • Kompresja http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/img/dotted.png pozwoliła zredukować rozmiar o 352,1 KB (99%).
  • Kompresja http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/img/line-shape.png pozwoliła zredukować rozmiar o 352,1 KB (99%).
  • Kompresja http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2014/08/banner1_01.png pozwoliła zredukować rozmiar o 347 KB (30%).
  • Kompresja http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2014/08/banner2_01.png pozwoliła zredukować rozmiar o 345,6 KB (28%).
  • Kompresja http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2014/08/banner3_01.png pozwoliła zredukować rozmiar o 340,9 KB (31%).
  • Kompresja http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2014/07/slider-four_01.png pozwoliła zredukować rozmiar o 256 KB (20%).
  • Kompresja http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2014/08/2b316093b3693c85.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 203,5 KB (68%).
  • Kompresja http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2015/09/start-meta-koszalin.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 163,5 KB (46%).
  • Kompresja http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2014/08/styletuning.png pozwoliła zredukować rozmiar o 127 KB (44%).
  • Kompresja http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2014/08/Petycja.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 119,3 KB (44%).
  • Kompresja http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2015/06/20150614204813-9e5d9f2a-me.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 106 KB (51%).
  • Kompresja http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2014/08/hustla-online.png pozwoliła zredukować rozmiar o 101,7 KB (41%).
  • Kompresja http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2015/09/seba.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 87,5 KB (56%).
  • Kompresja http://seat-racing.pl/wp-content/uploads/2014/08/IMG_1503.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 67,6 KB (24%).

Zmniejsz plik CSS zasobów, aby zredukować ich rozmiar o 674 B (22%).

  • Zmniejszenie http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/css/style.css pozwoliło zredukować rozmiar o 674 B (22%) po kompresji.

Zmniejsz plik HTML zasobów, aby zredukować ich rozmiar o 1 011 B (12%).

  • Zmniejszenie http://seat-racing.pl/ pozwoliło zredukować rozmiar o 1 011 B (12%) po kompresji.

Zmniejsz plik JavaScript zasobów, aby zredukować ich rozmiar o 7,9 KB (32%).

  • Zmniejszenie http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/js/fancyBox/jquery.fancybox.js?v=2.1.4 pozwoliło zredukować rozmiar o 4 KB (31%) po kompresji.
  • Zmniejszenie http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/js/flexslider.js pozwoliło zredukować rozmiar o 3,2 KB (37%) po kompresji.
  • Zmniejszenie http://seat-racing.pl/wp-content/themes/mTemplateWP/inc/map/jquery.twism.js pozwoliło zredukować rozmiar o 678 B (20%) po kompresji.

Nie udało się w całości wyrenderować części strony widocznej na ekranie. Zwykle oznacza to, że do wyrenderowania tej części strony konieczne jest wczytanie dodatkowych zasobów po parsowaniu HTML. Nadaj priorytet części strony widocznej na ekranie bezpośrednio w kodzie HTML, aby renderować ją prawidłowo.

  • Udało się wyrenderować tylko 49% ostatecznej treści górnej części strony w ramach pełnej odpowiedzi HTML (snapshot:24).

Strona nie zawiera przekierowań. Dowiedz się więcej o unikaniu przekierowań strony docelowej.

Kompresja jest stosowana. Dowiedz się więcej o stosowaniu kompresji.

Serwer odpowiedział szybko. Dowiedz się więcej o optymalizacji czasu odpowiedzi serwera.

 
Kontakt Zamknij [x]

Nie jesteś zadowolony z wyniku audytu? Zleć optymalizację specjalistom!

Rozwiń
* pole wymagane
Administratorem Państwa danych osobowych jest Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. czytaj więcej
Pełna treść Polityki Prywatności
Regulamin strony