Kontakt: +48 61 271 42 60 kontakt@pozycjonowanie.pl

Wpisz adres strony internetowej

 
Frazy:
http://turbonews.pl/

Audyt dla http://turbonews.pl/, strony która zajmuje 23042698 miejsce w Globalnym Rankingu.

Twoja ocena

24 Luty 2017

2+ /5
Domeny odsyłające
20
Czas na stronie
0
Odsłon na stronie
1
Domain Rank
29/100

Zrzut strony

Błędy krytyczne
4
Ostrzeżenia
8
Poprawne
11

Podziel się swoim wynikiem!


Darmowy widget! Wynik z audytu turbonews.pl na Twojej stronie

Wstaw poniższy kod na swojej stronie internetowej (w stopce lub bocznej kolumnie).

Audyt stronyWynik audytu SEO
Powered by Pozycjonowanie.pl

Szybkość strony

68
Czas ładowania strony
2.86 s.
Waga strony
1.29MB
Liczba zapytań
75
Wskaźnik odrzuceń
0

Najczęściej wyszukiwane frazy

e92 335i
100%
ford mondeo mk5 prezentacja
21.61%
bmw 335i dane
20.47%

Analiza SEO (Pozycjonowania) 41 /100

Nie znaleziono znacznika META DESCRIPTION

Opis strony nie został odnaleziony. Uzupełnij znacznik META DESCRIPTION.

Wykryto linki dynamiczne

Na analizowanej stronie znajduje się 55 linków dynamicznych.

  • http://turbonews.pl/?cat=2
  • http://turbonews.pl/?cat=49
  • http://turbonews.pl/?cat=48
  • http://turbonews.pl/?cat=50
  • http://turbonews.pl/?cat=117
  • http://turbonews.pl/?cat=129
  • http://turbonews.pl/?cat=330
  • http://turbonews.pl/?cat=332
  • http://turbonews.pl/?cat=739
  • http://turbonews.pl/?cat=6
  • http://turbonews.pl/?cat=329
  • http://turbonews.pl/?cat=7
  • http://turbonews.pl/?page_id=10
  • http://turbonews.pl/?p=1534
  • http://turbonews.pl/?p=1534

Plik robots.txt nie odpowiada

Przy próbie odwołania do pliku robots.txt zwracany jest status HTTP: 404

Wildcard - dynamiczne subdomeny

W obrębie domeny wykryto włączoną usługę Wildcard.

Brak popularności na Facebooku

Witryna posiada bardzo małą liczbę polubień na Facebooku.

Brak popularności w GooglePlus

Posiadasz bardzo mało Plusów.

Brak znacznika META KEYWORDS

Możesz uzupełnić znacznik META KEYWORDS, jednak nie jest to wymagane. Czynnik ten nie jest brany pod uwagę w ocenie audytu.

Brak adresu kanonicznego

Nie znaleziono znacznika LINK CANONICAL. Uzupełnij brakujący znacznik.

Na stronie występują zbyt długie, bądź zbyt krótkie nagłówki

Optymalna długość nagłówka to od 5 do 100 znaków

  • H2: "[UŻYWANE] BMW E92 335i – samochód niemal idealny?" 49 znaków.
  • H2: "Da tobie więcej niż się tego spodziewasz, to pudełko mocy – test nowego VW Polo GTI" 89 znaków.
  • H2: "Nowy Ford Mustang – pierwsze wrażenie!" 44 znaków.
  • H2: "Bez gwiazdy, nie ma jazdy! Prezentacja Mercedesa AMG GTS" 56 znaków.
  • H2: "Debiut potwierdzony, Volvo XC40 jesienią" 40 znaków.
  • H2: "[UŻYWANE] BMW E92 335i – samochód niemal idealny?" 49 znaków.
  • H2: "Mały diabeł w rodzinie M. Powitajmy nowe BMW M2." 48 znaków.
  • H2: "Da tobie więcej niż się tego spodziewasz, to pudełko mocy – test nowego VW Polo GTI" 89 znaków.
  • H2: "Nowy Ford Mustang – pierwsze wrażenie!" 44 znaków.
  • H2: "Praktyczna wersji – Opel Astra K Sports Tourer" 52 znaków.
  • H2: "2017 Opel Insignia – powrót po diecie" 43 znaków.
  • H2: "395 KM i cztery turbiny – nowa jednostka wysokoprężna BMW!" 64 znaków.
  • H2: "Volkswagen Golf GTI Clubsport – 290 KM na 40 urodziny!!" 61 znaków.
  • H2: "Coupe, jakiego na naszych drogach jeszcze nie widać." 52 znaków.

Obrazy powinny posiadać uzupełniony atrybut ALT

Znaleziono obrazy, które mają pusty atrybut ALT lub nie posiadają go wcale.

  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2017/02/BMW-335i-©MateuszWitkowski-37-1140x395.jpg
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/IMG_6982-1140x395.jpg
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/IMG_8968-1140x395.jpg
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/01/IMG_7655-1140x395.jpg
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2017/02/volvo-xc-40-401-concept-2017-1-332x205.jpg
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2017/02/BMW-335i-©MateuszWitkowski-37-332x205.jpg
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/10/b6-332x205.jpg
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/IMG_6982-332x205.jpg
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/IMG_8968-332x205.jpg
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/2015-Opel-Astra-K-Sports-Tourer-5-332x205.jpg
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/2017-Opel-Insignia-1-332x205.jpg
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/new-engine-bmw-quad-core-332x205.jpg
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/VW-GOLF-GTI-CLUBSPORT-3-332x205.jpg
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/08/IMG_7020-332x205.jpg

Skrypty osadzone w kodzie

W kodzie strony znaleziono 3 bezpośrednio osadzonych skryptów. Przenieś kod skryptów do plików zewnętrznych.

Nie znaleziono kodu Google Analytics

Na stronie nie znaleźliśmy kodu Google Analytics. Podepnij Google Analytics do witryny, aby móc w pełni monitorować ruch oraz zachowania użytkowników na stronie.

Na Twojej stronie nie znaleziono zbyt dużych grafik.

Znaleziono poprawny tytuł strony.

Na stronie znaleziono prawidłowo zastosowane nagłówki

Na stronie nie występują linki NOFOLLOW

Witryna posiada odpowiednią liczbę linków zewnętrznych

Odpowiednia liczba linków wewnętrznych

Na stronie nie znaleziono bezpośrednio osadzonych skryptów Flash

Strona z błędem prawidłowo zwraca nagłówek 404.

Twoja strona jest bezpieczna

Na stronie znajduje się optymalna ilość treści

Strona znajduje się w indeksie wyszukiwarki Google

Lokalizacja

Turbo News

Plot No.-1786,Hallomajra,, Hallo Majra, Chandigarh, Punjab 140603, Indie

Telefon: +91 99159 56447

Poniedziałek
10:00 - 18:00
Wtorek
10:00 - 18:00
Środa
10:00 - 18:00
Czwartek
10:00 - 18:00
Piątek
10:00 - 18:00
Sobota
10:00 - 18:00
Niedziela
Zamknięte

Znalezione tagi H1-6

TurboNews.pl

2017 Opel Insignia – powrót po diecie

395 KM i cztery turbiny – nowa jednostka wysokoprężna BMW!

Bez gwiazdy, nie ma jazdy! Prezentacja Mercedesa AMG GTS

Coupe, jakiego na naszych drogach jeszcze nie widać.

Da tobie więcej niż się tego spodziewasz, to pudełko mocy – test nowego VW Polo GTI

Debiut potwierdzony, Volvo XC40 jesienią

Mały diabeł w rodzinie M. Powitajmy nowe BMW M2.

Nowy Ford Mustang – pierwsze wrażenie!

Praktyczna wersji – Opel Astra K Sports Tourer

Volkswagen Golf GTI Clubsport – 290 KM na 40 urodziny!!

[UŻYWANE] BMW E92 335i – samochód niemal idealny?

Frazy w wyszukiwarce Google

Analiza najczęściej występujących na stronie słów (keywords)

Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
bmw 8
prezentacje 4
która 4
testy 4
gti 4
Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
więcej niż 3
bmw e92 3
blog motoryzacyjny 2
sports tourer 2
polo gti 2
Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
335i samochód niemal 2
nowy ford mustang 2
e92 335i samochód 2
bmw e92 335i 2
używane bmw e92 2

Główne odnośniki wewnętrzne (internal links)

Wpływ mediów społecznościowych

Linki przychodzące (backlinks)

861
Stron linkujących do
turbonews.pl

Zaindeksowane strony w Google

Dużo
1k
Zaindeksowanych stron dla
turbonews.pl

Rekord WHOIS

DOMAIN NAME:           turbonews.pl
registrant type:       individual
nameservers:           ns1.nazwa.pl. [85.128.128.10]
                       ns2.nazwa.pl. [85.128.129.10]
                       ns3.nazwa.pl. [185.36.168.115]
created:               2016.09.30 21:01:15
last modified:         2017.03.05 12:41:34
renewal date:          2017.09.30 21:01:15

no option

dnssec:                Unsigned


REGISTRAR:
nazwa.pl sp. z o.o.

ul. Cystersów 20A  

31-553 Kraków

Polska/Poland

+48.801 33 22 33

+48.12 297 88 10 

+48.12 297 88 08

kontakt@nazwa.pl

www.nazwa.pl

WHOIS database responses: http://www.dns.pl/english/opiskomunikatow_en.html

WHOIS displays data with a delay not exceeding 15 minutes in relation to the .pl Registry system
Registrant data available at http://dns.pl/cgi-bin/en_whois.pl
Pokaż więcej...

Rekomendacje SEO (dotyczące pozycjonowania)

  • Meta tag DESCRIPTION

    Każda podstrona witryny powinna posiadać uzupełniony opis META DESCRIPTION. Utwórz treściwe znaczniki META DESCRIPTION, a następnie zamieść je w nagłówku <HEAD> każdej podstrony. Opis jest istotnym elementem w procesie pozycjonowania witryny. Jest to również jeden z kluczowych elementów zachęcających do wejścia na stronę z wyników wyszukiwania. Każda podstrona witryny powinna posiadać unikalny opis META DESCRIPTION.
  • Linki wewnętrzne

    Na stronie wykryto linki dynamiczne - mogą one utrudnić śledzenie linków przez roboty wyszukiwarek internetowych. Należy wymienić dynamiczne linki wewnętrzne na linki statyczne.
  • Plik robots.txt

    Pliku robots.txt używa się do określania czynności na które pozwala się, bądź zakazuje Robotom Wyszukiwarek na danej stronie. Jest on bardzo ważny z punktu poprawnego indeksowania witryny oraz określania, których podstron/katalogów nie chcemy wyświetlać w wynikach wyszukiwania. Popraw działanie pliku robots.txt, a w przypadku jego braku - utwórz go.
  • DNS Wildcard

    Usługa DNS Wildcard umożliwia między innymi przejście na swoją domenę z wszystkich nazw jakie użytkownik wpisze poprzedzając kropką nazwę domeny. Pozostawienie dynamicznych subdomen bez prawidłowej konfiguracji może negatywnie wpłynąć na ocenę witryny przez Roboty Wyszukiwarek. Zatem, jeśli nie korzystasz z dynamicznych subdomen skontaktuj się z administratorem serwera w celu wyłączenia usługi DNS Wildcard.
  • Popularność na Facebooku

    Zwiększ popularność strony na Facebooku poprzez publikowanie ciekawych treści oraz nowości. Treści powinny być na tyle atrakcyjne, aby użytkownicy polecali je swoim znajomym.
  • Zwiększenie popularności w GooglePlus

    Twoja witryna nie jest popularna w GooglePlus. Zwiększ popularność strony w GooglePlus publikując ciekawe treści, atrakcyjne dla użytkowników.
  • Adres kanoniczny

    Adresy kanoniczne stosuje się na podstronach na których znajduje się powielona treść, a której z różnych przyczyn nie można ani usunąć ani przekierować na podstronę na której znajduje się oryginalna treść. Adresów kanonicznych używa się także do zabezpieczania treści przed kopiowaniem na inne serwisy. W tym przypadku adres kanoniczny powinien wskazywać aktualną podstronę na której znajduje się użytkownik. Znacznik ten informuje roboty wyszukiwarek, na jakiej podstronie znajduje się oryginalna treść.
  • Nagłówki

    Niektóre nagłówki w obrębie analizowanej strony są zbyt długie, bądź zbyt krótkie. Należy poprawić nagłówki na stronie tak, aby ich długość mieściła się w przedziale od 5 do 100 znaków.
  • Atrybuty ALT

    Niektóre grafiki nie posiadają atrybutu ALT, bądź jest on pusty. Uzupełnienie atrybutów ALT zgodnie z zawartością grafiki ma ogromne znaczenie. Pozwala on pokazać osobom, które z przyczyn technicznych nie mogą wyświetlić obrazu, co przedstawia dana grafika.
  • Skrypty w kodzie

    Roboty internetowe czytają tylko określoną ilość znaków. Ważne jest, aby skrypty były umieszczone w osobnych plikach, gdyż nie stanowią one przedmiotu zainteresowań robotów wyszukiwarek. Przeniesienie kodu skryptów do plików zewnętrznych skróci również czas ładowania strony.
  • Znacznik META KEYWORDS

    Nie posiadasz znacznika META KEYWORDS. Utwórz znacznik META KEYWORDS w sekcji <HEAD>, a następnie uzupełnij najistotniejszymi frazami kluczowymi dla danej podstrony. Każda podstrona powinna posiadać unikalne słowa kluczowe. Obecnie znacznik ten nie wpływa na pozycje w większości wyszukiwarek, więc jest to znacznik opcjonalny

Konkurencja w wynikach organicznych

Test szybkości strony 68 /100

Rekomendacje dotyczące szybkości strony

Skorzystaj z pamięci podręcznej przeglądarki w przypadku następujących zasobów:

  • http://turbonews.pl/wp-content/themes/pinboard/images/facebook.png (data ważności nie określona)
  • http://turbonews.pl/wp-content/themes/pinboard/images/overlay.png (data ważności nie określona)
  • http://turbonews.pl/wp-content/themes/pinboard/images/search.png (data ważności nie określona)
  • http://turbonews.pl/wp-content/themes/pinboard/images/youtube.png (data ważności nie określona)
  • http://turbonews.pl/wp-content/themes/pinboard/scripts/ios-orientationchange-fix.js (data ważności nie określona)
  • http://turbonews.pl/wp-content/themes/pinboard/scripts/jquery.colorbox-min.js (data ważności nie określona)
  • http://turbonews.pl/wp-content/themes/pinboard/scripts/jquery.fitvids.js (data ważności nie określona)
  • http://turbonews.pl/wp-content/themes/pinboard/scripts/jquery.flexslider-min.js (data ważności nie określona)
  • http://turbonews.pl/wp-content/themes/pinboard/style.css (data ważności nie określona)
  • http://turbonews.pl/wp-content/themes/pinboard/styles/colorbox.css (data ważności nie określona)
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2014/07/turbo-bbbbbb.png (data ważności nie określona)
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/01/IMG_7655-1140x395.jpg (data ważności nie określona)
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/08/IMG_7020-332x205.jpg (data ważności nie określona)
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/2015-Opel-Astra-K-Sports-Tourer-5-332x205.jpg (data ważności nie określona)
  • http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/2017-Opel-Insignia-1-332x205.jpg (data ważności nie określona)

Zoptymalizuj grafiki, aby zredukować ich rozmiar o 279,4 KB (36%).

  • Kompresja http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2017/02/BMW-335i-%C2%A9MateuszWitkowski-37-1140x395.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 85,4 KB (57%).
  • Kompresja http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2017/02/BMW-335i-%C2%A9MateuszWitkowski-37-332x205.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 79,4 KB (87%).
  • Kompresja http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/01/IMG_7655-1140x395.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 24 KB (19%).
  • Kompresja http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/IMG_8968-1140x395.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 19,9 KB (17%).
  • Kompresja http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2017/02/volvo-xc-40-401-concept-2017-1-332x205.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 19,6 KB (67%).
  • Kompresja http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/IMG_6982-1140x395.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 18,2 KB (18%).
  • Kompresja http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/IMG_8968-332x205.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 4,7 KB (19%).
  • Kompresja http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/08/IMG_7020-332x205.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 4,7 KB (19%).
  • Kompresja http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/2015-Opel-Astra-K-Sports-Tourer-5-332x205.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 4 KB (18%).
  • Kompresja http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/2017-Opel-Insignia-1-332x205.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 3,8 KB (18%).
  • Kompresja http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/IMG_6982-332x205.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 3,7 KB (19%).
  • Kompresja http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/10/b6-332x205.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 3,4 KB (18%).
  • Kompresja http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/new-engine-bmw-quad-core-332x205.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 3,1 KB (19%).
  • Kompresja http://turbonews.pl/wp-content/uploads/2015/09/VW-GOLF-GTI-CLUBSPORT-3-332x205.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 2,9 KB (17%).
  • Kompresja http://turbonews.pl/wp-content/themes/pinboard/images/youtube.png pozwoliła zredukować rozmiar o 1 KB (45%).

W naszym teście czas odpowiedzi serwera wyniósł 0,52 sekundy. Czas odpowiedzi serwera może być wydłużany przez wiele czynników. Zapoznaj się z naszymi zaleceniami i dowiedz się, jak monitorować i mierzyć działania, które zajmują serwerowi najwięcej czasu.

Zmniejsz plik CSS zasobów, aby zredukować ich rozmiar o 1,6 KB (15%).

  • Zmniejszenie http://turbonews.pl/wp-content/themes/pinboard/style.css pozwoliło zredukować rozmiar o 1,6 KB (15%) po kompresji.

Zoptymalizuj wyświetlanie CSS następujących URL-i:

  • http://turbonews.pl/wp-content/themes/pinboard/style.css

Strona nie zawiera przekierowań. Dowiedz się więcej o unikaniu przekierowań strony docelowej.

Kompresja jest stosowana. Dowiedz się więcej o stosowaniu kompresji.

Kod HTML jest zmniejszony. Dowiedz się więcej o zmniejszaniu kodu HTML.

Zawartość pliku JavaScript jest zmniejszona. Dowiedz się więcej o zmniejszaniu pliku JavaScript.

Część strony widoczna na ekranie ma odpowiedni priorytet. Dowiedz się więcej o priorytetyzacji treści widocznej.

 
Kontakt Zamknij [x]

Nie jesteś zadowolony z wyniku audytu? Zleć optymalizację specjalistom!

Rozwiń
* pole wymagane
Administratorem Państwa danych osobowych jest Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. czytaj więcej
Pełna treść Polityki Prywatności
Regulamin strony