Kontakt: +48 61 271 42 60 kontakt@pozycjonowanie.pl

Wpisz adres strony internetowej

 
Frazy:
https://warsztat.pl/

Audyt dla https://warsztat.pl/, strony która zajmuje 2217976 miejsce w Globalnym Rankingu.

Twoja ocena

24 Luty 2017

2+ /5
Domeny odsyłające
240
Czas na stronie
1:59
Odsłon na stronie
1.6
Domain Rank
52/100

Zrzut strony

Błędy krytyczne
3
Ostrzeżenia
6
Poprawne
15

Podziel się swoim wynikiem!


Darmowy widget! Wynik z audytu warsztat.pl na Twojej stronie

Wstaw poniższy kod na swojej stronie internetowej (w stopce lub bocznej kolumnie).

Darmowy audyt stronyWynik audytu SEO
Powered by Pozycjonowanie.pl

Szybkość strony

15
Czas ładowania strony
12.3 s.
Waga strony
6.22MB
Liczba zapytań
295
Wskaźnik odrzuceń
70.4

Najczęściej wyszukiwane frazy

quick vision
84.57%
quick vios
31.15%
pos uniqa
25.08%
quikc vios
23.39%
qucik vios
22.99%

Analiza SEO (Pozycjonowania) 30 /100

Zbyt dużo linków wewnętrznych

Na stronie znaleziono 235 linków wewnętrznych. Optymalna liczba linków nie powinna przekraczać 100

Wykryto linki dynamiczne

Na analizowanej stronie znajduje się 16 linków dynamicznych.

  • https://warsztat.pl/redirect.php?id=485
  • https://warsztat.pl/redirect.php?id=508
  • https://warsztat.pl/redirect.php?id=478
  • https://warsztat.pl/firmy?katid=29
  • https://warsztat.pl/firmy?katid=30
  • https://warsztat.pl/firmy?katid=31
  • https://warsztat.pl/firmy?katid=32
  • https://warsztat.pl/firmy?katid=33
  • https://warsztat.pl/firmy?katid=35
  • https://warsztat.pl/firmy?katid=34
  • https://warsztat.pl/firmy?katid=36
  • https://warsztat.pl/firmy?katid=37
  • https://warsztat.pl/firmy?katid=38
  • https://warsztat.pl/firmy?katid=39
  • https://warsztat.pl/firmy?katid=40

Plik robots.txt nie odpowiada

Przy próbie odwołania do pliku robots.txt zwracany jest status HTTP: 404

Brak popularności na Facebooku

Witryna posiada bardzo małą liczbę polubień na Facebooku.

Brak popularności w GooglePlus

Posiadasz bardzo mało Plusów.

Brak adresu kanonicznego

Nie znaleziono znacznika LINK CANONICAL. Uzupełnij brakujący znacznik.

Na stronie występują zbyt długie, bądź zbyt krótkie nagłówki

Optymalna długość nagłówka to od 5 do 100 znaków

  • H2: "Dubaj: poszukiwanie możliwości zdywersyfikowania eksportu" 57 znaków.
  • H3: "Smog? W aucie niegroźny - o jakości filtrów kabinowych" 54 znaków.
  • H3: "Senat rozumie problemy branży motoryzacyjnej" 44 znaków.
  • H3: "Nowość – czujniki ciśnienia absolutnego (MAP) DENSO" 51 znaków.
  • H3: "Rozwiązania SKF dla transportu ciężarowego. „Nasza oferta" 57 znaków.
  • H3: "Nominacja Auto Partner SA do nagrody „Debiut Roku”" 50 znaków.
  • H3: "BIKE TOUR 2017 TEXA - szkolenia związane z diagnostyką..." 57 znaków.
  • H3: "Poradnik dla mechaników: pamiętaj o sprężynach!" 47 znaków.
  • H3: "Texa: aktualizacja oprogramowania IDC5 OFF-HIGHWAY 15" 53 znaków.
  • H3: "Najnowszy tablet warsztatowy TEXA już dostępny w Polsce" 55 znaków.
  • H3: "Aż polecą iskry – wielki finał Mistrzostw Polski w" 50 znaków.
  • H3: "Nowa linia urządzeń Magneti Marelli Alaska" 42 znaków.
  • H3: "Nowy, nasycony niebieski pigment do barwienia lakierów" 54 znaków.
  • H3: "Arthur Tussik - blacharz i lakiernik… idealny? (VIDEO)" 54 znaków.
  • H3: "Szukasz profesjonalnych akcesoriów polerskich?" 46 znaków.

Obrazy powinny posiadać uzupełniony atrybut ALT

Znaleziono obrazy, które mają pusty atrybut ALT lub nie posiadają go wcale.

  • https://warsztat.pl/img/artykuly/51409_gdzie-total-testuje-oleje-silnikowe_2.jpg
  • https://warsztat.pl/img/artykuly/51383_nowe-rozwiazania-konstrukcyjne-elementow-z_2.jpg
  • https://warsztat.pl/img/artykuly/51365_inter-cars-szuka-young-car-mechanic’ow_2.jpg
  • https://warsztat.pl/img/artykuly/51363_-lutowe-szkolenia-w-inter-cars_2.jpg
  • https://warsztat.pl/img/artykuly/51130_rozwiazania-karcher-dedykowane-warsztatom-_2.jpg
  • https://warsztat.pl/img/artykuly/51026_master-sport-budujemy-innowacyjny-dzial-b-_2.jpg
  • https://warsztat.pl/img/artykuly/50990_szykuje-sie-najwieksza-akcja-serwisowa-w-h_2.jpg
  • layout/ico-av1.png
  • img/produkty/1116_trojniki_1.jpg
  • img/produkty/1115_sruby-do-przewodow-elastycznych_1.jpg
  • img/produkty/1114_reperaturka-odpowietrznikow_1.jpg
  • img/produkty/1113_przewody-hamulcowe_1.jpg
  • img/produkty/1112_prety_1.jpg
  • img/produkty/1111_odpowietrzniki_1.jpg
  • https://warsztat.pl/img/katalogi/3435_zg_1.png

Strona zbudowana jest w oparciu o technologię FLASH

Analizowana witryna w znacznej części, bądź też w całości zbudowana jest w oparciu o technologię FLASH.

  • https://warsztat.pl/img/banery/372_e1-asco.swf
  • https://warsztat.pl/img/banery/400_h1-janmor.swf

Znaleziono poprawny tytuł strony.

Znaleziono poprawny opis strony.

Znaleziono poprawnie uzupełnione słowa kluczowe strony.

Na stronie znaleziono prawidłowo zastosowane nagłówki

Na stronie nie występują linki NOFOLLOW

Witryna posiada odpowiednią liczbę linków zewnętrznych

Nie znaleziono skryptów bezpośrednio umieszczonych w kodzie strony

Na Twojej stronie znaleziono kod Google Analytics

Strona z błędem prawidłowo zwraca nagłówek 404.

Wykryto przekierowanie adresu url z bez https na https

W obrębie domeny usługa Wildcard jest wyłączona

Analiza wykazała, że usługa Wildcard jest wyłączona w obrębie domeny, a dynamiczne subdomeny zwracają nagłówek HTTP 404.

Twoja strona jest bezpieczna

Na stronie znajduje się optymalna ilość treści

Na Twojej stronie nie znaleziono zbyt dużych grafik.

Strona znajduje się w indeksie wyszukiwarki Google

Lokalizacja

Warsztat

Warsztat, Jaskrów, 43-190 Mikołów, Polska

Znalezione tagi H1-6

Dubaj: poszukiwanie możliwości zdywersyfikowania eksportu

TEMAT MIESIĄCA

galerie zdjęć

katalog firm

katalog produktów

komentarze

materiały video

nasza sonda

ogłoszenia

prawo

promocje dla warsztatów

szkolenia

targi, wydarzenia

warsztaty

wydarzenia rynkowe

wywiady

Arthur Tussik - blacharz i lakiernik… idealny? (VIDEO)

Aż polecą iskry – wielki finał Mistrzostw Polski w

Aż polecą iskry – wielki finał Mistrzostw Polski w...

BIKE TOUR 2017 TEXA - szkolenia związane z diagnostyką...

Bio Service zbiera złom akumulatorowy. Sprawdź korzyści

Efektywny tester ABSu

Kup becz­kę ole­ju i od­bierz po­lar

Linia TUNAP Professional specjalnie dla warsztatów

Liqui Moly: wymiana oleju zdecydowanie w warsztacie [TEMAT

MEWA zamiast papieru. Gdzie zastosować czyściwa?

Najnowszy tablet warsztatowy TEXA już dostępny w Polsce

Niebieski "TOTAL" do silników grupy VW - czym jest? [TEMAT

Nominacja Auto Partner SA do nagrody „Debiut Roku”

Nowa linia urządzeń Magneti Marelli Alaska

Nowa, bardzo lekka szpachla marki Cromax

Nowości dla mechaników od firmy FRYDA

Nowość – czujniki ciśnienia absolutnego (MAP) DENSO

Nowy wypełniacz UV-A do profesjonalnych renowacji

Nowy, nasycony niebieski pigment do barwienia lakierów

Piotr Nowak (Bahco): nie widzę problemów z wykwalifikowaną

Poradnik dla mechaników: pamiętaj o sprężynach!

Przyszłość to LEDy. MotoLEDy!

Rozwiązania SKF dla transportu ciężarowego. „Nasza oferta

Senat rozumie problemy branży motoryzacyjnej

Shell Helix z Laurem Konsumenta Grand Prix 2017 [TEMAT

Smog? W aucie niegroźny - o jakości filtrów kabinowych

Startuje Liga Liqui Moly! Jak wziąć udział w konkursie?

Szukasz profesjonalnych akcesoriów polerskich?

Testery z serii SMART

Testy elektrycznych autobusów Scania w ruchu miejskim

Texa: aktualizacja oprogramowania IDC5 OFF-HIGHWAY 15

Wyższy poziom montażu instalacji LPG - stacjonarnie lub online

Zapieczone świece żarowe i wtryskiwacze - jak sobie radzić?

Zestaw kluczy nasadowych ¼” + ½” z grzechotką

samochodowego? Pomożemy Ci!

Frazy w wyszukiwarce Google

Analiza najczęściej występujących na stronie słów (keywords)

Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
serwisu 4
przejdź 3
części 2
portal 2
diagnostyczne 2
Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
państwa urządzenia 1
chłodnice klimatyzacja 1
podstron serwisu 1
instalacji samochodowej 1
naszego serwisu 1
Słowo Wystąpienia W treści W tytule W opisie W nagłówku W tagach
oglądalności podstron serwisu 1
gromadzenia informacji związanych 1
celu gromadzenia informacji 1
umożliwiają utrzymanie sesji 1
ustawieniach przeglądarki korzystanie 1

Główne odnośniki wewnętrzne (internal links)

Wpływ mediów społecznościowych

Linki przychodzące (backlinks)

67k
Stron linkujących do
warsztat.pl

Zaindeksowane strony w Google

Dużo
42k
Zaindeksowanych stron dla
warsztat.pl

Rekord WHOIS

DOMAIN NAME:           warsztat.pl
registrant type:       individual
nameservers:           ns1.ene.pl. [178.33.51.135]
                       ns2.ene.pl. [178.33.51.135]
created:               2000.03.20 12:00:00
last modified:         2016.05.31 13:09:37
renewal date:          2024.03.19 13:00:00

option created:        2011.12.19 09:47:17
option expiration date:       2017.12.19 09:47:17

dnssec:                Unsigned


REGISTRAR:
Michau Enterprises Ltd.

Chytron, 26 Street, Office 21, P.C. 1075 Nicosia, Cypr

tel.+357.22761649

fax:+357.22767543

e-mail:domains@dropped.pl

http://www.AfterMarket.pl/contact.php

WHOIS database responses: http://www.dns.pl/english/opiskomunikatow_en.html

WHOIS displays data with a delay not exceeding 15 minutes in relation to the .pl Registry system
Registrant data available at http://dns.pl/cgi-bin/en_whois.pl
Pokaż więcej...

Rekomendacje SEO (dotyczące pozycjonowania)

  • Linki wewnętrzne

    Na stronie jest zbyt dużo linków wewnętrznych. Odpowiednie linkowanie wewnętrzne strony poprawia jej indeksację w wynikach wyszukiwania. Optymalna liczba linków wewnętrznych nie powinna przekraczać 100.
  • Linki wewnętrzne

    Na stronie wykryto linki dynamiczne - mogą one utrudnić śledzenie linków przez roboty wyszukiwarek internetowych. Należy wymienić dynamiczne linki wewnętrzne na linki statyczne.
  • Plik robots.txt

    Pliku robots.txt używa się do określania czynności na które pozwala się, bądź zakazuje Robotom Wyszukiwarek na danej stronie. Jest on bardzo ważny z punktu poprawnego indeksowania witryny oraz określania, których podstron/katalogów nie chcemy wyświetlać w wynikach wyszukiwania. Popraw działanie pliku robots.txt, a w przypadku jego braku - utwórz go.
  • Popularność na Facebooku

    Zwiększ popularność strony na Facebooku poprzez publikowanie ciekawych treści oraz nowości. Treści powinny być na tyle atrakcyjne, aby użytkownicy polecali je swoim znajomym.
  • Zwiększenie popularności w GooglePlus

    Twoja witryna nie jest popularna w GooglePlus. Zwiększ popularność strony w GooglePlus publikując ciekawe treści, atrakcyjne dla użytkowników.
  • Adres kanoniczny

    Adresy kanoniczne stosuje się na podstronach na których znajduje się powielona treść, a której z różnych przyczyn nie można ani usunąć ani przekierować na podstronę na której znajduje się oryginalna treść. Adresów kanonicznych używa się także do zabezpieczania treści przed kopiowaniem na inne serwisy. W tym przypadku adres kanoniczny powinien wskazywać aktualną podstronę na której znajduje się użytkownik. Znacznik ten informuje roboty wyszukiwarek, na jakiej podstronie znajduje się oryginalna treść.
  • Nagłówki

    Niektóre nagłówki w obrębie analizowanej strony są zbyt długie, bądź zbyt krótkie. Należy poprawić nagłówki na stronie tak, aby ich długość mieściła się w przedziale od 5 do 100 znaków.
  • Atrybuty ALT

    Niektóre grafiki nie posiadają atrybutu ALT, bądź jest on pusty. Uzupełnienie atrybutów ALT zgodnie z zawartością grafiki ma ogromne znaczenie. Pozwala on pokazać osobom, które z przyczyn technicznych nie mogą wyświetlić obrazu, co przedstawia dana grafika.
  • Technologia FLASH na stronie

    Strony zbudowane w oparciu o technologię FLASH z trudem są indeksowane przez Roboty Wyszukiwarek. Dzieje się tak, ponieważ Roboty Wyszukiwarek nie są w stanie odczytać zawartości witryny zbudowanej w technologii Flash. W miarę możliwości zmień technologię prezentowania treści witryny.

Konkurencja w wynikach organicznych

Test szybkości strony 15 /100

Rekomendacje dotyczące szybkości strony

Włącz kompresowanie, aby zredukować rozmiar transferu zasobów o 699,7 KB (77%).

  • Kompresja https://warsztat.pl/css/bootstrap-c24-g20.css pozwoliła zredukować rozmiar o 130,6 KB (85%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/js/jquery-1.11.3.min.js pozwoliła zredukować rozmiar o 90,4 KB (66%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/css/main.css?d=1487962346 pozwoliła zredukować rozmiar o 84,8 KB (83%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/ pozwoliła zredukować rozmiar o 79,1 KB (79%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/img/banery/Johnson_Controls_980x200/index.html pozwoliła zredukować rozmiar o 68,5 KB (82%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/js/jquery.validationEngine.js pozwoliła zredukować rozmiar o 54,6 KB (75%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/img/banery/478_swiat-opon.html pozwoliła zredukować rozmiar o 42 KB (76%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/js/jquery.liMarquee.js pozwoliła zredukować rozmiar o 30,7 KB (87%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/js/main.js pozwoliła zredukować rozmiar o 27,8 KB (78%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/js/bootstrap.min.js pozwoliła zredukować rozmiar o 25,8 KB (73%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/js/moment.min.js pozwoliła zredukować rozmiar o 21,5 KB (63%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/js/custom-libs.js pozwoliła zredukować rozmiar o 15,8 KB (72%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/js/jquery.sudoSlider.min.js pozwoliła zredukować rozmiar o 11,9 KB (54%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/js/jquery.validationEngine-pl.js pozwoliła zredukować rozmiar o 6,2 KB (76%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/js/jquery.easing-1.3.pack.js pozwoliła zredukować rozmiar o 4,4 KB (67%).

Skorzystaj z pamięci podręcznej przeglądarki w przypadku następujących zasobów:

  • https://warsztat.pl/css/bootstrap-c24-g20.css (data ważności nie określona)
  • https://warsztat.pl/css/fonts/roboto/Roboto-Black-webfont.woff (data ważności nie określona)
  • https://warsztat.pl/css/fonts/roboto/Roboto-Bold-webfont.woff (data ważności nie określona)
  • https://warsztat.pl/css/fonts/roboto/Roboto-BoldCondensed-webfont.woff (data ważności nie określona)
  • https://warsztat.pl/css/fonts/roboto/Roboto-Condensed-webfont.woff (data ważności nie określona)
  • https://warsztat.pl/css/fonts/roboto/Roboto-Light-webfont.woff (data ważności nie określona)
  • https://warsztat.pl/css/fonts/roboto/Roboto-Medium-webfont.woff (data ważności nie określona)
  • https://warsztat.pl/css/fonts/roboto/Roboto-Regular-webfont.woff (data ważności nie określona)
  • https://warsztat.pl/img/artykuly/50665_wszystkie-promocje-motoryzacyjne-w-jednym-_2.jpg (data ważności nie określona)
  • https://warsztat.pl/img/artykuly/50963_obsluga-kola-i-naprawa-opon-pojazdow-osobo_2.jpg (data ważności nie określona)
  • https://warsztat.pl/img/artykuly/50964_obsluga-kola-i-naprawa-opon-pojazdow-cieza_2.jpg (data ważności nie określona)
  • https://warsztat.pl/img/artykuly/50990_szykuje-sie-najwieksza-akcja-serwisowa-w-h_2.jpg (data ważności nie określona)
  • https://warsztat.pl/img/artykuly/51017_poczatkujacy-montazysta-samochodowych-inst_2.jpg (data ważności nie określona)
  • https://warsztat.pl/img/artykuly/51018_aktywny-montazysta-samochodowych-instalacj_2.jpg (data ważności nie określona)
  • https://warsztat.pl/img/artykuly/51019_doswiadczony-montazysta-samochodowych-inst_2.jpg (data ważności nie określona)

Zmniejsz plik JavaScript zasobów, aby zredukować ich rozmiar o 68,3 KB (44%).

  • Zmniejszenie https://warsztat.pl/js/jquery.validationEngine.js pozwoliło zredukować rozmiar o 32,6 KB (46%).
  • Zmniejszenie https://warsztat.pl/js/jquery.liMarquee.js pozwoliło zredukować rozmiar o 15,9 KB (45%).
  • Zmniejszenie https://warsztat.pl/js/main.js pozwoliło zredukować rozmiar o 13,1 KB (38%).
  • Zmniejszenie https://warsztat.pl/js/jquery.easing-1.3.pack.js pozwoliło zredukować rozmiar o 3,4 KB (52%).
  • Zmniejszenie https://warsztat.pl/js/jquery.validationEngine-pl.js pozwoliło zredukować rozmiar o 3,3 KB (40%).

Usuń kod JavaScript blokujący renderowanie:

  • https://warsztat.pl/js/jquery-1.11.3.min.js
  • https://warsztat.pl/js/custom-libs.js
  • https://warsztat.pl/js/moment.min.js
  • https://warsztat.pl/js/jquery.cookie.js
  • https://warsztat.pl/js/jquery.easing-1.3.pack.js
  • https://warsztat.pl/js/bootstrap.min.js
  • https://warsztat.pl/js/jquery.validationEngine.js
  • https://warsztat.pl/js/jquery.validationEngine-pl.js
  • https://warsztat.pl/js/jquery.sudoSlider.min.js
  • https://www.google.com/recaptcha/api.js
  • https://warsztat.pl/js/main.js
  • https://warsztat.pl/js/jquery.liMarquee.js

Zoptymalizuj wyświetlanie CSS następujących URL-i:

  • https://warsztat.pl/css/bootstrap-c24-g20.css
  • https://warsztat.pl/css/main.css?d=1487962346

Zoptymalizuj grafiki, aby zredukować ich rozmiar o 2,6 MB (74%).

  • Kompresja https://warsztat.pl/img/galerie/_128651_2.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 281,8 KB (72%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/img/galerie/_128887_2.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 235,1 KB (72%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/img/galerie/_128672_2.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 220,8 KB (72%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/img/artykuly/51544_dubaj-poszukiwanie-mozliwosci-zdywersyfiko_1.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 149,2 KB (68%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/img/media/1405_warszawa-kupuje-elektrobusy_2.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 98 KB (72%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/img/media/1404_tire-technology-expo-2017-pierwsza-relacja_2.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 82,5 KB (74%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie https://warsztat.pl/img/produkty/1112_prety_1.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 59,1 KB (redukcja o 93%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie https://warsztat.pl/img/produkty/1113_przewody-hamulcowe_1.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 58,4 KB (redukcja o 93%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/img/media/1403_110-lat-motorsportu-pirelli_2.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 57,8 KB (72%).
  • Kompresja https://warsztat.pl/img/galerie/_128779_2.jpg pozwoliła zredukować rozmiar o 55,3 KB (48%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie https://warsztat.pl/img/artykuly/51363_-lutowe-szkolenia-w-inter-cars_2.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 53,8 KB (redukcja o 98%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie https://warsztat.pl/img/artykuly/50665_wszystkie-promocje-motoryzacyjne-w-jednym-_2.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 51,8 KB (redukcja o 98%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie https://warsztat.pl/img/artykuly/51365_inter-cars-szuka-young-car-mechanic%E2%80%99ow_2.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 51,6 KB (redukcja o 98%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie https://warsztat.pl/img/artykuly/51130_rozwiazania-karcher-dedykowane-warsztatom-_2.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 48 KB (redukcja o 98%).
  • Kompresja i zmiana wymiarów obrazów na stronie https://warsztat.pl/img/produkty/1114_reperaturka-odpowietrznikow_1.jpg pozwoliłaby zmniejszyć objętość plików nawet o 43,2 KB (redukcja o 92%).

Nie udało się w całości wyrenderować części strony widocznej na ekranie. Zwykle oznacza to, że do wyrenderowania tej części strony konieczne jest wczytanie dodatkowych zasobów po parsowaniu HTML. Nadaj priorytet części strony widocznej na ekranie bezpośrednio w kodzie HTML, aby renderować ją prawidłowo.

  • Udało się wyrenderować tylko 42% ostatecznej treści górnej części strony w ramach pełnej odpowiedzi HTML (snapshot:16).

Zmniejsz plik CSS zasobów, aby zredukować ich rozmiar o 18,8 KB (13%).

  • Zmniejszenie https://warsztat.pl/css/bootstrap-c24-g20.css pozwoliło zredukować rozmiar o 18,8 KB (13%).

Zmniejsz plik HTML zasobów, aby zredukować ich rozmiar o 19,2 KB (20%).

  • Zmniejszenie https://warsztat.pl/ pozwoliło zredukować rozmiar o 19,2 KB (20%).

Strona nie zawiera przekierowań. Dowiedz się więcej o unikaniu przekierowań strony docelowej.

Serwer odpowiedział szybko. Dowiedz się więcej o optymalizacji czasu odpowiedzi serwera.

 
Kontakt Zamknij [x]

Nie jesteś zadowolony z wyniku audytu? Zleć optymalizację specjalistom!

Rozwiń
* pole wymagane