Podejmowanie decyzji biznesowych, które nie wynikają z danych jest jak błądzenie we mgle. Zbieraj i analizuj informacje, aby usprawnić kluczowe procesy w Twojej firmie.
Analityka internetowa pomaga w zbieraniu i analizowaniu danych pochodzących z narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics. Statystyki zebrane przez te narzędzia pomogą Ci lepiej zrozumieć zachowania użytkowników odwiedzających Twoją stronę. Na ich podstawie zobaczysz, która z kampanii ma największy zysk, skąd pochodzą Twoi użytkownicy i w którym miejscu opuszczają Twój serwis.
Dane analityczne przedstawione w postaci czytelnego raportu pomagają pomagają w prosty sposób zobrazować skomplikowane procesy. Zestawienie zawiera tylko kluczowe aspekty związane z Twoją stroną internetową i użytkownikami.
Zaawansowana konfiguracja Google Analytics nie jest nam obca! Dzięki niestandardowym ustawieniom tego narzędzia oraz dzięki pracy certyfikowanych analityków potrafimy skonfigurować moduł e-commerce niezbędny w Twoim sklepie internetowym. Pomożemy także przy śledzeniu zdarzeń np. ilości pobrań plików, czy wypełnień formularza. Utworzenie celów, śledzenie wyszukiwarki wewnętrznej lub raportów demograficznych pomaga w zbieraniu lepszych danych, które podlegają dalszej analizie.
Analityka internetowa pozwala szerzej spojrzeć na informacje zebrane przez statystyki strony Google Analytics. Dzięki analizie możemy odpowiedzieć na pytania o zachowania użytkowników oraz ich poczynaniach na stronie. Znając lepiej swoich klientów robisz kolejny krok do zwiększenia przychodów. My powiemy Ci:
Analiza danych
Dzięki mechanizmom Google Analytics, analizujemy, filtrujemy i agregujemy wszelkie zebrane informacje, tak, by ułatwić naszym Klientom wyciąganie wniosków przedstawiając je w prostej formie ułatwiającej podejmowanie decyzji.
Zaawansowana konfiguracja Google Analytics nie jest nam obca! Dzięki niestandardowym ustawieniom tego narzędzia oraz dzięki pracy certyfikowanych analityków potrafimy skonfigurować moduł e-commerce niezbędny w Twoim sklepie internetowym. Pomożemy także przy śledzeniu zdarzeń np. ilości pobrań plików, czy wypełnień formularza. Utworzenie celów, śledzenie wyszukiwarki wewnętrznej lub raportów demograficznych pomaga w zbieraniu lepszych danych, które podlegają dalszej analizie.
Analityka internetowa pozwala szerzej spojrzeć na informacje zebrane przez statystyki strony Google Analytics. Dzięki analizie możemy odpowiedzieć na pytania o zachowania użytkowników oraz ich poczynaniach na stronie. Znając lepiej swoich klientów robisz kolejny krok do zwiększenia przychodów. My powiemy Ci:
- Która kampania przynosi największe zyski dla Twojego biznesu
- W którym miejscu użytkownicy zbaczają ze ścieżki zakupowej
- Jakie słowa kluczowe przyprowadziły użytkowników na Twoją stronę i pomogły w dokonaniu konwersji
- Jak wygląda typowa ścieżka poruszania się użytkownika po stronie
- Które odnośniki wewnętrzne są najczęściej klikane przez użytkowników, a które są całkowicie pomijane