W Polsce z YouTube korzysta ponad 17 mln osób. To mogą być klienci Twojej firmy!
Dzięki precyzyjnemu targetowaniu reklama trafia tylko do zainteresowanego odbiorcy. Wideo dostosowane do użytkownika angażuje go. Z czasem może on stać się Twoim klientem, a w efekcie YouTube zwiększy sprzedaż produktów lub usług niskim kosztem.
Reklama emitowana jest przed wybranym do obejrzenia materiałem wideo. Zastosujemy format, który skomponuje się z założeniami Twojej kampanii. Na wyświetlenie reklam ma wpływ powiązanie tematyczne i kontekstowe. Klient płaci za obejrzenie reklamy, czyli faktyczne zainteresowanie. Takie rozwiązanie jest korzystne dla obu stron.
Dokładny monitoring działań i szczegółowe raporty wykazują każdy ruch odbiorców reklamy. Dzięki temu wiemy, kto oglądał spot, w którym momencie zdecydował się go pominąć oraz ile razy został kliknięty. Wykorzystujemy to przy poprawianiu wyników w przyszłości i analizie naszych działań.
Pierwsze 5 sekund reklamy ma zasięg 100% i jest bezpłatne. Po tym czasie spot można pominąć, a opłata zostanie naliczona dopiero po obejrzeniu całego materiału reklamowego przy długości do 30 sekund - lub więcej - przy dłuższych formatach. Koszt jednego obejrzenia reklamy uzależniony jest od jej jakości i liczby użytkowników, którzy zobaczą ją do końca. Szacujemy, że średni koszt obejrzenia mieści się w przedziale od 10 do 30 groszy.
Kampania wideo na YouTube stała się osiągalna nawet dla najmniejszych, lokalnych biznesów. Małe i średnie przedsiębiorstwa coraz chętniej korzystają z możliwości reklamowych, jakie daje YouTube. Kampanie wideo w YouTube to gwarancja trwałej i zyskownej komunikacji z klientem, przy zoptymalizowanych nakładach finansowych.
W serwisie YouTube wykorzystuje się kilka sposobów kierowania reklamy do widza:
Reklama na YouTube
YouTube to druga największa wyszukiwarka na Świecie. Dziennie korzysta z niej miliony osób. Twoja reklama może mieć zasięg globalny!
Twoja reklama przed filmem na YouTube
Największą zaletą YouTube jest zasięg i łatwe do oszacowania koszty dotarcia z komunikatem do potencjalnie zainteresowanego nim użytkownika. Pomożemy precyzyjnie określić grupę docelową, przygotować dla niej atrakcyjny i angażujący materiał wideo oraz zajmiemy się profesjonalną obsługą kampanii.Reklama emitowana jest przed wybranym do obejrzenia materiałem wideo. Zastosujemy format, który skomponuje się z założeniami Twojej kampanii. Na wyświetlenie reklam ma wpływ powiązanie tematyczne i kontekstowe. Klient płaci za obejrzenie reklamy, czyli faktyczne zainteresowanie. Takie rozwiązanie jest korzystne dla obu stron.
Dokładny monitoring działań i szczegółowe raporty wykazują każdy ruch odbiorców reklamy. Dzięki temu wiemy, kto oglądał spot, w którym momencie zdecydował się go pominąć oraz ile razy został kliknięty. Wykorzystujemy to przy poprawianiu wyników w przyszłości i analizie naszych działań.
Ile kosztuje reklama na YouTube?
Kampania wideo na YouTube jest alternatywą dla reklamy w telewizji, głównie ze względu na niskie koszty emisji. Wpływ na to ma nowatorski sposób rozliczania – za efekt. Oznacza to, że płaci się tylko za faktyczne obejrzenia reklamy przez widza. Niska cena wynika także z możliwości precyzyjnego targetowania, która dociera do odbiorcy w momencie, w którym jest nią zainteresowany. Dzięki temu rozsądnie wykorzystujemy budżet.Pierwsze 5 sekund reklamy ma zasięg 100% i jest bezpłatne. Po tym czasie spot można pominąć, a opłata zostanie naliczona dopiero po obejrzeniu całego materiału reklamowego przy długości do 30 sekund - lub więcej - przy dłuższych formatach. Koszt jednego obejrzenia reklamy uzależniony jest od jej jakości i liczby użytkowników, którzy zobaczą ją do końca. Szacujemy, że średni koszt obejrzenia mieści się w przedziale od 10 do 30 groszy.
Kampania wideo na YouTube stała się osiągalna nawet dla najmniejszych, lokalnych biznesów. Małe i średnie przedsiębiorstwa coraz chętniej korzystają z możliwości reklamowych, jakie daje YouTube. Kampanie wideo w YouTube to gwarancja trwałej i zyskownej komunikacji z klientem, przy zoptymalizowanych nakładach finansowych.
W serwisie YouTube wykorzystuje się kilka sposobów kierowania reklamy do widza:
- demograficznie, biorąc pod uwagę wiek, płeć, czy lokalizację,
- tematycznie, czyli wyświetlając ją przy materiałach powiązanych z branżą,
- ze względu na zainteresowania, w oparciu o zachowania w sieci,
- poprzez remarketing,
- za pomocą słów kluczowych charakteryzujących wideo,
- na konkretne kanały i filmy na YouTube.