Google AdWords
AdWords zapewnia elastyczność działań. To Ty decydujesz, do kogo ma docierać reklama, jaki będzie jej zasięg, czas trwania i obszar emisji. Nieograniczony zasób słów kluczowych pozwala na precyzyjne kierowanie kampanii. Dodatkowo dostosowujesz budżet do indywidualnych możliwości i celów.
Skuteczność linków sponsorowanych
Co zapewnia wysoką skuteczności kampanii AdWords? Krótki czas jej przygotowania i wprowadzenia, możliwość ulepszania w trakcie trwania oraz mierzalność efektów. Dzięki dostosowaniu kampanii do zapytań, jakie internauci kierują do wyszukiwarki Google, zwiększasz wartościowy ruch na stronie. Przekonaj się, tak jak wiele innych firm, o sile oddziaływania linków sponsorowanych, które sprawdzają się m.in. podczas prowadzenia okresowych promocji oraz sezonowej sprzedaży produktów i usług.Ile kosztuje kampania Google AdWords?
Liczba przekierowań na stronę zależy od budżetu, jakim dysponujesz. Małe kampanie zaczynają się nawet od kilkuset złotych. Płacisz dopiero wtedy, gdy użytkownik kliknie w link z Twoją ofertą, czyli za konkretny efekt. Prowadzimy również zaawansowane kampanie e-commerce z budżetami rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych. Zadbamy o rentowność kampanii i wdrożymy właściwe rozwiązania. Konkurencja nie będzie już zagrożeniem.Kampania linków sponsorowanych jest doskonałym uzupełnieniem usługi pozycjonowania – w oczekiwaniu na długofalowe efekty w wynikach organicznych. Wiele opracowań pokazuje również, że jednoczesne prowadzenie kampanii SEO oraz AdWords znacznie poprawia efektywność działań w wyszukiwarkach.
Testy wykonane przez firmę Google wskazują, jak duży jest przyrost kliknięć w reklamy sponsorowane, jeśli pokazują się wraz z wynikami naturalnymi uzyskanymi na przykład dzięki pozycjonowaniu strony internetowej.

Dla powiązanych wyników wyszukiwania z 1 miejsca, badanie wskazuje 50% przyrost kliknięć w link sponsorowany
Dla powiązanych wyników wyszukiwania z miejsc 2-4, badanie wskazuje 82% przyrost kliknięć w link sponsorowany
Dla powiązanych wyników wyszukiwania z miejsca 5 i wyższych, badanie wskazuje 82% przyrost kliknięć w link sponsorowany
Twoi potencjalni klienci natychmiast zauważą reklamy wyświetlane w formie tekstowej w wyszukiwarce lub banery graficzne w sieci reklamowej Google.
Wykorzystujemy odpowiednie narzędzia pozwalające mierzyć efektywność prowadzonych działań, na bieżąco poprawiać wyniki i zwiększać Twoje zyski. Nie musisz martwić się o:
- dobór odpowiednich słów kluczowych i tworzenie tekstów reklamowych;
- kontrolę stawek za kliknięcia;
- optymalizacje kampanii i edytowanie treści reklam;
- analizę prowadzonych działań;
- przygotowanie kreacji graficznych;
- przygotowanie stron produktowych / sprzedażowych – tzw. landing pages.