Dobrym rozwiązaniem reklamowym dla przedsiębiorców lokalnych oraz firm oferujących swoje usługi na dużym obszarze, będzie pozycjonowanie lokalne. Taki rodzaj działań SEO pozwala dostarczać sprecyzowane wyniki wyszukiwania użytkownikom, którzy poszukują Twoich produktów lub usług w danym mieście lub województwie.
Pozycjonowanie lokalne a geolokalizacja
Algorytmy Google automatycznie dopasowują rezultaty wyszukiwania do lokalizacji użytkownika. Nie znaczy to jednak, że firma oferująca usługi głównie w Krakowie nie ma szans na wyświetlenia w wynikach lokalnych dla Poznania. Jest to zależne od skutecznego pozycjonowania lokalnego oraz nasycenia rynku typem produktów lub usług w danym mieście lub regionie.
Pozycjonowanie lokalne to doskonały wybór zarówno dla miejscowych salonów fryzjerskich, kosmetycznych czy sklepów, jak i dla firm obejmujących swoim obszarem działania cały kraj i operujących zdalnie. Zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami.